spotify update


hi y'all!
Afgelopen weken blijf ik maar nieuwe muziek toevoegen aan mijn Spotify lijst en blijf ik ook maar nieuwe muziek ontdekken. Like, ineens staat Spotify vol met muziek en kom ik alles tegen. Nou ben ik een weekje weg geweest op vakantie en heb ik daar niet op Spotify gezeten door de beperkte wifi. Maar nu ik weer terug ben, de Spotify verslaving gaat gewoon door. Met nieuwe songs erbij..

Als eerste wil ik toch even Blackbear vervloeken, dude zet zo snel mogelijk al je muziek op Spotify. Vooral het lied Sniffing vicodin in Paris. Ik moet zeggen sinds ik dit lied ken staat het al op repeat maar het enige probleem is dat het niet op Spotify staat. Iemand ik smeek het je doe hier wat aan. Ik bedoel de beste line van de eeuw zit er in: "I don't wanna go. To Kylie Jenner's party, I don't wanna go. Every girl look like barbie, actin' like a ho. Talkin' bout themselves, only them and maybe clothes."

Maar he, nu de songs die wel op Spotify staan..


First of all, toch nog een behoorlijk aantal van Blackbear. De acoustische versie van Idfc vind ik ondertussen nog mooier dan het origineel. Natuurlijk staat niet alleen Blackbear in mijn afspeellijst maar ook nog zat anderen. Een paar nieuwe artiesten waar ik een song van heb toegevoegd zijn Avril Lavinge (because S8er Boi is very nice), Don Broco, Bea Miller en meer. De avond dat ik dit schrijf heb ik ook Loïc Nottet weer herontdekt, ik was tijdens het Euro Songfestival echt fan van hem en begreep niet waarom hij niet won. Nu iets van anderhalf jaar later snap ik nog niet waarom hij toen niet won, hij heeft echt heel veel talent.

Voor de rest staan er eigenlijk veel random nummers in. Op het moment kom ik veel tegen en ik luister de muziek kort, wanneer ik het mooi vind voeg ik het toe. De opties met aan afspeellijst toevoegen onder mijn afspeellijst zijn geweldig op het moment. Spotify snapt me helemaal volgens mij. 

Ohja even een grote shout out naar het lied Shout Out To My Ex. Ik ben eigenlijk niet meer zo van de popliedjes maar oh man die lyrics. Echt waar dit lied is gewoon een dikke burn naar Zayn en i love it. Serieus. 

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top