spotify update

hiiii guys!
Vandaag deel ik mijn Spotify lijst nog eens met jullie. Ik merk namelijk dat ik maar muziek blijf toevoegen en ik het ook leuk vind om dit wat meer met jullie te delen. Dus ja, vandaag doe ik dat opnieuw!


First of all, ik blijf maar muziek toevoegen en heb ook echt momenten dat ik zoveel muziek toevoeg. Hierdoor ontstaat het effect dat ik steeds meer muziek heb in mijn afspeellijst en geen afscheid wil nemen van heel veel muziek, dus ja het word een steeds langere lijst. Maar ja, ik heb hier geen probleem mee.

Ik heb verschillende soorten muziek toegevoegd en ik kan het allemaal niet bijhouden. Daarnaast sorry dat het allemaal wat korter is en ook korter wordt voor ongeveer twee weken. Ik heb het te druk met school door die vreselijke toetsweek.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top