blog update

HI Y'ALL !
Ik merk de laatste tijd dat het bloggen gaat voelen als een verplichting: iets wat ik dagelijks moet doen en waar ik niet omheen kan. Dit komt voornamelijk door mezelf omdat ik simpelweg weet dat het beter is voor mijn blog om dagelijks wat nieuws online te zetten. Maar de laatste tijd vind ik de blogposten wat minder worden qua kwaliteit.. Ik wil graag weer de kwaliteit voorop zetten en de kwantiteit minder belangrijk vinden. Daarom komen er geen dagelijkse berichten meer: ik blog voortaan alleen nog maar als ik echt genoeg tijd heb om een fatsoenlijke blogpost te maken. Natuurlijk betekend dit niet dat ik ineens nooit meer blog, dat er maar één blogpost per week online staat. Het houd in dat ik niet elke dag blog, misschien staat er morgen wel weer een blogpost online maar misschien ook niet. Zo gaat het zijn vanaf nu.
Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top