create your own style

Het belangrijke aan kleding is dat het jouw smaak kleding is, dat je het draagt omdat je het mooi vind. Daarnaast vind ik het ook verdomd belangrijk om niet die typische kleding te dragen omdat iedereen het doet.. Remember last summer, iedereen bij mij op school droeg vlak voor de zomervakantie dat ene shirtje van Levi's.

Het is niet alleen dat ene shirtje van Levi's hoor, om het even duidelijk te maken ik haat dat shirtje niet maar ik haat het feit dat iedereen het draagt. Toen er een Primark in Enschede kwam waren er twee broeken (high waisted skinny jeans met een beetje een effect erop) die letterlijk iedereen droeg bij mij op school. Ik was hier ook schuldig aan, shame on me. Ook was er een trui die meer dan de helft van de meiden in bezit had door de Primark. Of Nike Roshe Run die ineens overal gedragen werden, opnieuw shame on me want ook ik heb gewoon een paar. Maar dan Adidas Superstar, persoonlijk vind ik het erg mooie schoenen.. Het probleem is dat iedereen ze draagt.

Een kledingstijl hebben die echt bij je past is lastig. Het is oprecht lastig. Daarnaast lukt het de één gewoon veel beter dan de ander, vaak komt dit doordat diegene geen ene fuck geven om de mening van anderen over hun kledingstijl. Was het voor iedereen maar zo makkelijk: maar je moet je over de mening van anderen heen zetten. Andermans mening is absoluut niet van belang over iets wat jij mooi vindt.

Kleding moet bij je passen, niet alleen dat je het kunt dragen maar ook dat je het wilt dragen omdat je het zelf mooi vindt of omdat het bij je past. Kijk je hebt een merk: Thrasher (ontzettend mooie kleding) waarvan ik best wel een shirt wil hebben, maar ik doe het niet omdat het een skate merk is. Als je skate kleding draagt terwijl je niet eens skate, come on dan ben je een poser. Sorry not sorry. Ja je moet dragen wat je zelf wilt maar geef toe; waarom zou je een skate merk dragen terwijl je niet eens skate?? En zo zie je dus maar, het moet bij je passen want anders zit er eigenlijk geen logica achter.

Zie je eens kleding maar durf je het niet te dragen naar school omdat het 'anders' is dan geef ik je één tip: just do it. Waarom zou jou de mening van anderen boeien?

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top