five facts


hi guuuys.
Het valt me op dat mijn blog steeds persoonlijk wordt, steeds vaker een personal update of een ander persoonlijk artikel. Misschien doordat ik op het moment minder tijd heb voor uitgebreide reviews, diepzinnige artikelen enz. Maar ook vandaag een persoonlijke blogpost: 5 facts about me.



I   S H I P   I T
Ik heb nog wel eens van die momenten dat ik echt heb van oh my god jullie twee passen zo goed bij elkaar, natuurlijk gaat dit dan over fictieve personen en ben ik een shipper aan het worden. In elk geval, ik ben er achter gekomen dat deze bui bij mij vooral plaats vind in de herfst / winter periode.. Dus ja, ik zit er midden in! Even serieus, dramione anyone?

A S M R
Sinds één van mijn vriendinnen me hierover heeft vertelt luister ik zoveel naar ASMR, het helpt me gewoon echt om sneller in slaap te vallen en vaak voel ik me er een stuk relaxter door. Nou ben ik de afgelopen tijd wel wat vreemde ASMR tegen gekomen, sommigen noemen dit de dark side maar apart is het inderdaad wel.

W O R K , W O R K , W O R K
Sinds een (hele) korte tijd heb ik een baan waar ik nog steeds echt heel blij mee ben. Ik werk bij boekenvoordeelshop en het bevalt me echt heel goed. Om eerlijk te zijn ben ik ook zo blij dat ik gewoon een baan heb, na zo'n jaar zoeken (dit is niet overdreven!) en stiekem kan ik het nog steeds niet helemaal geloven.

A P P L E
Hoewel ik tot en met de tweede klas niks met het merk Apple te maken wou hebben is dat goed verandert. Mijn iPhone en iPad zijn mijn beste vrienden en ik vind IOS ook ontzettend fijn werken. Op het moment ben ik (midden in mijn skere tijden) aan het sparen voor een macbook air, maar dat gaat nog wel even duren.. In elk geval, ik was vroeger echt iemand die het zo nutteloos vond om zoveel extra te betalen voor een merk maar nu oh man. Ik kan het me nu perfect voorstellen dat je even door spaart zodat je iets van Apple kunt kopen.


S T R I P E S
Ik hou van kleding met streepjes! Oprecht mijn favoriete kledingstukken zijn vaak shirts waarop horizontale strepen / streepjes staan. Vaak heeft mijn moeder ook echt zoiets van; nog zo één? als ik aankom met een gestreept iets, terwijl ik heb van yes. Hihi.

Dan was dit het alweer voor het zoveelste persoonlijke artikel. Ik hoop oprecht dat jullie het leuk vinden. Trouwens, ik probeer zoveel mogelijk random feitjes te doen omdat ik dat zelf net wat leuker vind.. Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Jaa, ik ben ook dol op streepjes! Daarnaast luister ik ook al jaren asmr videos's. Sommige zijn zoo fijn, haha. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top