five reasons why I smile • tag


Wanneer je in een toetsweek zit en het zo druk hebt dat je er alleen maar moe van wordt moet je soms eens het betere uit het leven halen, eens terug denken aan de mooie momenten. Vandaag deel ik vijf redenen waarom ik lach met jullie. Om even het geluk terug te vinden tijdens de zeer stressvolle toetsweek!

F R I E N D S
Oprecht, ik kan zo erg lachen om mijn vriendinnen. Stuk voor stuk. Als ik me ooit wat minder vrolijk voel is het enige wat ik hoef te doen door mijn foto galerij te scrollen en een paar idiote video's te kijken. Maar niet alleen hierom kan ik lachen, wanneer ik gewoon een leuke dag / middag / avond heb gehad met één of meerdere vriendinnen staat dat gelijk aan een verdomd goede reden om te lachen.

F A M I L Y
Ik vind het altijd fijn om bij familie te zijn, ik kan dat ook altijd positief terug kijken op het moment dat ik samen ben geweest met (een deel van) mijn familie. Gezellige dagen zoals Sinterklaas en Kerstmis zijn dan ook echt dagen waar ik heel erg naar uitkijk.

H A R D  W O R K   P A Y S  O F
Ik ben absoluut niet aan het lachen tijdens het maken van mijn geschiedenis of kunst samenvatting, of tijdens het oefenen van de zoveelste wiskunde som maar nadat ik al dit werk heb verricht kan ik er toch wel gelukkig om zijn. Ik kan ook echt, heel oprecht blij worden om een goed cijfer waar ik hard voor heb gewerkt.

F O O D
Ja, sorry maar dit hoort toch in het rijtje thuis. Eten is gewoon echt een reden waardoor mijn leven heerlijk positief is. Bijvoorbeeld op dit moment, ik heb gewerkt vanaf 18:00 tot 21:00 (+ afsluiten) en toen ik thuis kwam stond er een heerlijke tompouce op me te wachten. Kijk dat soort dingen maken me toch gelukkig.. Daarnaast is donderdag patat dag en oh man, dit is serieus, ik kan me daar echt op verheugen.

N E W  S T U F F
Nieuwe kleding, nieuwe make up, nieuw spullen het kan me allemaal gelukkig maken. Als ik een nieuw make up product heb gekocht en het bevalt me goed dan kan ik echt heel erg blij zijn. Ook wanneer ik online wat heb bestelt en het aankomt. En na een dagje shoppen voel ik me vaak ook echt gelukkig!

En zo zie je maar, zelfs in de toetsweek zijn er dingen waar je blij om kunt zijn. Het verbaast me oprecht dat ik het blijf redden met bloggen, maar ik weet niet als dit lukt tot en met woensdag. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top