Liquid Camouflage High Coverage Concealer Catrice • review


Een tijdje terug was ik een nieuwe concealer nodig, mijn oude van Essence was al een tijdje op dus ik had zoiets van laat ik direct een ander merk proberen. Ik kwam die van de Catrice tegen en omdat ik meestal wel positief ben over hun make up leek het me wel een goede keus om mee te nemen en uit te testen!

First of all, een normale basic verpakking. De kleur van de concealer wordt goed duidelijk gemaakt en er staat duidelijk op wat de productnaam is. Ik zeg het elke keer weer opnieuw maar ik hou wel van de basic designs van een make up product, het hoeft niet zo erg overdreven te zijn allemaal.

Verder heeft de concealer een sponsapplicator: dit werkt erg veel. Iets wat me wel erg opviel is dat er veel product vanaf komt, echt heel veel. De eerste keer toen ik een puistje aanstipte had ik al genoeg voor onder mijn oog. Iets wat eigenlijk wel positief is doordat je dan niet telkens opnieuw wat concealer moet pakken maar je moet dit wel eerst even doorhebben.

 Ik heb opzettelijk gekozen voor de kleur beige omdat de andere mij te licht leek. Nu moet ik zeggen dat de kleur eigenlijk heel erg fijn werkt. Het past goed bij mijn huidskleur waardoor het er niet vreemd uit komt te zien als ik gebruik maak van deze concealer.

Catrice belooft verschillende dingen met deze concealer. De eerste belofte is het de perfecte dekking: ik ben erg te spreken over de dekking. De concealer dekt erg goed en verbergt mijn oneffenheden erg goed! De tweede belofte is dat de concealer heel lang blijft zitten, ik had eigenlijk niet verwacht dat dit waar zou zijn. Toch is het echt waar. De concealer blijft de hele dag zitten, als ik mijn make up er s' avonds afhaal komt er nog heel veel concealer van mijn huid af.
De concealer zou volgens Catrice een vloeibare textuur hebben en niks is minder waar. De concealer is makkelijk te verdelen over de huid en uit te blenden. Je kunt dit op verschillende manieren doen, ik gebruik zelf een neppe beautyblender van de Primark maar je kunt het ook met je vingers doen. Ik vind het erg fijn dat de concealer zo makkelijk werkt.
Dan het laatste wat Catrice belooft en waar ik ook wel erg benieuwd naar was: de concealer zou waterproof moeten zijn. Ik heb het een klein beetje getest door te douchen terwijl ik de concealer nog op had maar na het douchen is die er wel echt af hoor. Iets wat ik wel verwacht is dat die tijdens het fietsen door de regen blijft zitten alleen ben ik hier nog niet achter.


Ik ben heel erg tevreden over deze concealer en ben dan ook maar al te blij dat ik ervoor heb gekozen om hem te halen! Zoek je nog een goed dekkende en budgetproof concealer? Ga dan even langs de Kruidvat want hier kun je deze concealer voor minder dan vier euro halen!

Liefs,


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top