MUA Velvet Lip Lacquer Dash • Review


hi guys! Een lange tijd terug heb ik eens één van de MAU lip lacquers uitgeprobeerd. Echter is deze kleur al een tijdje op en vond ik het wel eens tijd om een nieuwe te halen. Doordat ik de liquid lipstick al wat langer had weet ik iets meer hoe ze zijn en blijven. Vandaar heb ik een nieuwe review voor jullie!

First of all, ik vind het simpele design geweldig. De kleur van de liquid lipstick is goed te zien waardoor je weet welke kleur je koopt, de dop heeft een zilver/goudkleurige kleur en daarnaast is het lettertype erg mooi. De productnaam staat er duidelijk op, wel is de kleur wat onduidelijk omdat het in het klein aan de onderkant staat.

De liquid lipstick heeft een makkelijke applicator en werkt erg fijn. De substantie is goed uit te smeren, daarnaast droogt het niet te snel op waardoor je de tijd hebt om het goed op te doen. Wanneer het dan toch opdroogt verandert de kleur iets, het wordt ietsjes minder fel en droogt op.

De kwaliteit van deze liquid lipstick is erg goed. Het blijft goed zitten maar als je het een hele dag op wilt doen dan zou je het toch moeten bijwerken. Ik heb hem vandaag opgehad naar mijn werk, ik heb hem ongeveer vier tot vijf uur opgehad en daarna een donut gegeten. Het was door het eten van de donut niet meer al te best maar tijdens het werken bleef hij verrassend goed zitten.
Wel heb ik het idee dat de liquid lipstick mijn lippen uitdroogt: dit probleem had ik erg bij de vorige die ik had en ik ben bang dat dit nu weer het geval is. Ook een wat negatiever punt is dat het er lastig af te halen is: je moet goed met een doekje over je lippen heen en dat moet je meerdere malen herhalen.

De liquid lipstick belooft mat te zijn en dat is zeker gelukt! Sommige producten beloven dit wel maar hebben uiteindelijk toch een glans, dat is bij deze liquid lipstick zeker niet het geval. 

Dit is de kleur van de liquid lipstick. Hij lijkt hierop wat tegen het paars aan te zitten maar dat valt heel erg mee wanneer je hem op je lippen hebt. Het is een wat donkerrode kleur met een koele ondertoon vind ik, daarnaast neigt hij wel een beetje richting het paarse maar niet veel. Ik vind het een mooie kleur die ik nog niet in mijn collectie had en ben ook erg blij met mijn aankoop! Wel had ik verwacht dat het iets minder donker zou zijn en iets meer tegen het roze aan zou zitten als ik de verpakking bekeek.

Als je nog een goede liquid lipstick zoekt is deze van MUA zeker een aanrader! Ik heb hem bij de Kruidvat gekocht voor 4 euro. Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top