MY LIFE IN 20 QUESTIONS • TAG


Hi guys! De laatste tijd merk ik dat ik door tijdsgebrek een beetje veel persoonlijke blogposten maak, maar nou moet ik zeggen dat ik het best wel leuk vind! Ik wil binnenkort wel weer iets minder personal gaan doen, maar ik moet eerst weer iets meer tijd hebben. In elk geval, voor vandaag heb ik een nieuwe tag ingevuld!

F A V O R I E T E   K L E U R
Als zwart een kleur is dan is mijn antwoord sowieso zwart, anders ga ik voor koraal roze..

F A V O R I E T E   G E T A L
13. Iemand zei me eens dat ik ongeluk bracht, geen idee waarom of hoe dit gebeurde maar sindsdien heb ik een liefde voor het ongeluksgetal dertien.

D R O O M   C A R R I É R E
Psycholoog maar ik wil ook heel graag een boek uitbrengen, alleen hoef ik niet perse echt een schrijfster worden.

W A A R   Z I E   J E   J E Z E L F   A L L E E N   W O N E N
Amsterdam of Rotterdam. Als ik klaar ben met school hier (en eventueel een hbo psychologie opleiding heb gedaan, idk waar ik dit ga doen) wil ik heel graag naar een grote stad.

F A V O R I E T E   M A N I E R   O M    T E   R E I Z E N
Ik kan fietsen heel relaxend vinden, gewoon snel doortrappen met muziek op. Verder ga ik toch het liefste met de auto omdat dit gewoon makkelijk is.

W A T   D O E   J E    I N   J E   V R I J E  T I J D
Bloggen, duh. Natuurlijk spreek ik ook vaak af met vriendinnen, ga ik graag eens shoppen, relax ik graag en ondertussen probeer ik ook het schrijven weer een beetje op te pakken.

F A V O R I E T E   K L E D I N G W I N K E L
Hoe basic dan ook ik blijf de H&M en Primark erg leuk vinden, ze hebben hier vaak mooie en goedkope items. De Zara vind ik ook vaak goede kleding hebben en (ook al kom ik er nooit) de Bershka vind ik erg leuk!

V A N   W I E  W I L   J E  E E N   C O N C E R T  Z I E N
Uh, ik heb op het moment niet echt een favoriete artiest. Wel lijkt het me erg gaaf om eens naar een concert van Stromae te gaan omdat hij er echt een hele show van maakt. Ook kun je me wel gelukkig maken door me mee te nemen naar Blackbear omdat ik zijn muziek erg chill vind.

F A V O R I E T E  T H E E S M A A K
Aardbeien.

S P A A R   J E  I E T S
Nee al kan het wel lijken als ik telefoons spaar omdat ik er een best al wel wat heb gehad.

I K   K A N   N I E T   S L A P E N   Z O N D E R
Muziek op! Ik slaap altijd slecht, of laat, maar muziek heeft me wel goed geholpen. Hierdoor val ik toch wat sneller in slaap. Ook vind ik het fijn om naar ASMR video's te kijken voordat ik ga slapen.

J E  K R I J G T   1  M I L J O E N   E U R O , W A T   D O E  J E  E R M E E
Als eerst sowieso een Macbook Air kopen. Daarna denk ik dat ik een groot deel ervan op mijn spaarrekening laat zetten en de rest uitgeef als ik wat koop. Oh ja, ik ga dan ook eens flink online (make up) shoppen.

F A V O R I E T E   M A K E  U P  M E R K
Ik moet bekennen dat ik Essence wel een goed merk vind maar verder vind ik Catrice hele fijne make up hebben en de MUA ook!

F A V O R I E T E   S N A C K
Zoete popcorn, chocola (vooral met karamel er door) en ijs!

F A V O R I E T E   S E I Z O E N
De winter! Ik vind dat een groot deel van alle gezellige dagen zich hierin plaatsen: Kerstmis, mijn verjaardag, oudjaarsdag en nieuwjaarsdag. Al moet ik zeggen dat ik Sinterklaas ook al in de winter vind voor mijn gevoel, maar dit is niet zo..

D E U R   O P E N   O F   D I C H T
Dicht!

W A A R O M   B E G O N   J E   M E T   B L O G G E N
Om mijn mening te delen met het Internet.

B E N   J E   E R G E N S   O P   G E A B B O N E E R D
Op heel veel YouTube kanalen ;)

W A T   D E E D   J E   R O N D   0:00   G I S T E R E N
Proberen om in slaap te vallen, hihi.

F A V O R I E T E   P A R F U M
Heb ik niet.

Dan was dit de tag! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top