november goals


Telkens als ik toetsweek heb begin ik met het krijgen van goede en leuke idee├źn, best irritant omdat ik daar op het moment gewoon geen tijd voor heb. Daarom beloof ik mezelf altijd om het na de toetsweek te doen, ditmaal komen ze ook in mijn november goals. Puur zodat ik ze niet vergeet, ze echt ga doen en omdat ik ze dan kan delen!

Y O U T U B E
Ik heb het al meerdere keren even kort iets over gezegd. Na de toetsweek ga ik eens proberen als ik het leuk vind om een YouTube video te maken. Natuurlijk moet ik er wel tevreden mee zijn voordat ik het online ga delen dus ik weet niet zeker als het uiteindelijk ook echt op YouTube belandt maar ik ga me er wel mee bezig houden. En ik moet zeggen dat ik me er best op verheug om het uit te proberen.

S P O R T E N
Niet dat ik me er perse op verheug maar ik wil weer wat meer gaan sporten, ik heb nu al een paar weken niks gedaan terwijl ik graag weer naar de sportschool wil en misschien het hardlopen weer wil oppakken. Na de toetsweek dus.

S L A A P
De afgelopen week heb ik heel slecht geslapen, ik ben ook heel erg moe en ik kan niet wachten op de momenten dat ik weer echt kan uitslapen. Doordat ik nu werk op zaterdag kan ik jammer genoeg niet meer echt uitslapen die dag maar na de toetsweek heb ik wel weer veel meer rust.

A M E R I C A N   H O R R O R   S T O R Y
Ik loop nu alweer een paar afleveringen achter en ik kan oprecht niet wachten om ze allemaal terug te kijken. Dat is dan ook zeker iets waarmee ik me direct ga bezighouden na de toetsweek, hihi.

L E Z E N
Ik wil graag weer wat meer boeken lezen. Ik vind het altijd erg leuk om te lezen alleen moet ik dan wel vrije tijd hebben en niet te veel aan mijn hoofd hebben. Misschien dat ik het na de toetsweek weer een beetje kan oppakken, ik moet dit jaar namelijk ook Nederlandse literatuur gaan lezen.

T O E T S W E E K
Natuurlijk wil ik me de eerste week van november ook goed bezig houden met de toetsweek zelf. Ik hoop oprecht dat alles goed gaat en dat ik genoeg tijd heb voor alles. Sommige dingen zijn namelijk zoveel en doordat ik werk heb ik ook net wat minder tijd. Achja, ik heb er zat vertrouwen in en ga er dan ook gewoon voor.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top