outfit of the day • thirty-three


Hi y'all! Het is echt een enorme tijd terug dat ik een outfit of the day blogpost heb geplaatst, althans voor mijn doen. Dus vandaag een nieuwe outfit of the day!

 sweater • bershka
skirt • h&m
shoes • adidas

Dat moment dat je eindelijk tevreden bent met je outfit alleen het probleem is dat outfit foto's maken in de herfst / winter zo ontzettend kut is. Juist. Waarom is het zo vroeg donker, hierdoor is foto's maken zoveel lastiger geworden. Gelukkig was ik nog redelijk op tijd hiermee of had ik gewoon echt heel veel geluk..

Terwijl school bezig is, ik werk en volop muziek luister probeer ik steeds meer mijn eigen stijl te ontwikkelen. Ik weet niet eens hoe ik mijn eigen stijl kan omschrijven, het komt er eigenlijk op neer dat ik niet die typische basic bitch wil zijn die je overal wel ziet. Ik hoef niet de hele dag rond te lopen in dezelfde kleding als de rest van de school. Toch is het ontwikkelen van mijn eigen kledingstijl niet het enige waar ik mee bezig ben, ik begin steeds meer in te zien welke muziek ik echt mooi vindt. Muziek wordt alleen maar mooier als je een eigen muziekstijl ontwikkelt, iets wat me de laatste tijd opvalt.

Liefs,


CONVERSATION

2 reacties:

  1. Dit vind ik echt een super leuke outfit! Zou alles ook zo aan doen. Dat rokje staat je echt super leuk en die schoenen vind ik ook erg leuk. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top