personal update


HI Y'ALL!
Ik ben zo oprecht blij dat mijn toetsweek bijna voorbij is, like het duurt zolang. Maar vandaag weer eens een personal update waar ik vertel hoe ik me kan vermaken met eigenlijk weinig doen.

First of all, ik haat toetsweek zo verschrikkelijk erg. Het enige wat dan toch een beetje chill is is mijn rooster tijdens toetsweek. Alleen het maakt me zo moe en ik heb er weer allemaal stress door. Ik ben oprecht blij dat ik vandaag (ja maandag) vrij ben zodat ik echt goed kan leren voor dinsdag en woensdag. Want ja, ik moet een heel boek voor maatschappijwetenschappen / drie hoofdstukken economie en nog wat voor Engels. Life is perfect right now!!!!!!!

Maar wat dan wel weer leuk is is dat het einde van de toetsweek inzicht komt en ik weer helemaal in mijn fanfictie bui ben. Oh jongens, beter stop ik binnenkort met boeken lezen op Wattpad want het is oprecht slecht voor mijn slaap. Ik moet zeggen dat ik nu ook nog werk waardoor de toetsweek wel iets lastiger is geworden, ik heb namelijk de avond voor twee lastige toetsen gewerkt en zaterdag. Eigenlijk begon mijn weekend zaterdagavond pas echt.

Ik ben wel ontzettend blij dat ik werk! Nog steeds moet ik een beetje wennen aan het idee dat ik echt geld verdien nu. Ik heb ook besloten om al mijn geld op te sparen en dan een Macbook Air te gaan kopen! Alleen door de skere tijden waarin ik zit kan dit nog wel eens heel erg lang gaan duren.. Maar ik moet in de december periode wat vaker werken waaronder verschillende keren op zondag waardoor ik wel weer wat meer money krijg hihi.

Waar ik me verder mee bezig hou is het denken aan YouTube. Ik denk dat ik rond vrijdag eens ga proberen hoe het me bevalt en dan zie ik wel wat ik doe. Ik hoop eigenlijk wel dat het me bevalt omdat het me oprecht een leuke toevoeging lijkt voor op mijn blog.

Maar ik ga nu afsluiten en meer fanfictie lezen. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top