personal update


Hi guys! Even een shoutout naar mezelf: ik ben terug van werken, heb een tijdje niks gedaan en besloot toen besloot ik maar eens een blogpost te gaan schrijven.. Totdat mijn laptop besluit om nu te gaan updaten, thanks laptop. Maar, vandaag een korte personal update!

Oké de toetsweek is voorbij! Toch heb ik het nogsteeds ontzettend druk, mijn weekend zit vol met verjaardagen. Daarnaast moet ik vanaf nu ook langer werken, wat ik absoluut niet erg vind want hierdoor komt mijn macbook dichterbij (hihi). In elk geval, school wordt weer wat minder en ik heb eindelijk weer meer tijd om te bloggen.

De laatste paar dagen heb ik niet bijzonder veel gedaan, behalve mijn economie toets verkloten.. Ik heb mijn cijfer nog niet maar ik kon alleen maar lachen toen ik het lokaal uit liep. Niet iets ok trots op te zijn maar ik dacht of ik lach mezelf keihard uit of ik ga janken in een hoekje. Makkelijke keuze.

Ondertussen heb ik steeds meer zin in de kerstperiode: ik verheug me zo oprecht op alles in december. Kerstmis, Sinterklaas, mijn verjaardag, oudjaarsdag (ook al moet ik dan werken) en nieuwjaarsdag. Ik kan oprecht niet wachten op al deze dagen! Ik ben de laatste paar weken erg moe en ik merk wel dat er behoorlijk wat stress in me zit, ik hoop dat dit rond zondag weer een beetje weg is. Ik moet zaterdag namelijk vroeg mijn bed uit en de hele dag werken, daarna heb ik een verjaardag en blijft een vriendin van me slapen volgens mij. Mijn planning voor zondag is letterlijk niks doen, alleen maar slapen. Ik verheug me er nu al op.

Oké, mijn laptop is serieus nog niet klaar met de updates. Dus als je vandaag nog je respect wilt delen met iemand kies mij!! Ik heb letterlijk alles op mijn telefoon getyped.

Trouwens even een mededeling, de nieuwe update van Snapchat is té leuk! En heel wat anders, what the actual fuck hoe is Donald Trump president geworden? Ik werd wakker, mijn vader vertelde het me en ik dacht oprecht dit moet wel een grap zijn. Ik snap het nog niet maar ik hoop op het beste.

Sorry dat het aan de korte kant is maar mijn duimen doen nu al zeer van al dit typen. Ondertussen is mijn laptop ook nog niet klaar dus ja. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top