personal update


Hi y'all! Omdat ik even weg ben geweest en niet meer dagelijks blog leek het me juist wel leuk om een personal update te doen. Het is niet zo dat ik bizar veel mee heb gemaakt maar ik vind het eigenlijk altijd één van de leukste dingen om te typen, dus ja hier is een personal update!

Op het moment dat ik dit typ is het rond kwart over negen en is het maandagochtend, mijn Nederlands viel ineens uit en ik wist dit pas nadat ik mijn bed uit was. Vandaag kan ik weer lekker tot het achtste op school blijven in elk geval, yes voel het enthousiasme. Ach ja, het klinkt dom maar maandag gaat altijd redelijk snel voor mij. Ik denk dat het komt doordat ik een blokuur kunst heb waardoor je bezig bent en niet telkens naar een leraar staat te luisteren. Dus, met een beetje geluk val ik niet in slaap vandaag!

Iets wat wel echt leuk is dat is het feit dat ik morgen naar Amsterdam ga. Ik ga eigenlijk voor een kunst excursie maar ik blijf na de excursie nog wat langer zodat ik ook even kan shoppen. Eigenlijk hoop ik een leuke gala jurk tegen te komen voor het kerst gala. Of een trui want de laatste tijd leef ik gewoon in truien.

Wat minder leuk is het feit dat ik ontzettend moe ben. Sinds de toetsweek ben ik eigenlijk al heel erg moe alleen ik dacht dat het na de toetsweek wel zou afnemen.. Ik denk dat ik eigenlijk wat eerder moet gaan slapen en dus ook mijn telefoon en laptop wat eerder weg moet leggen alleen is dit niet iets wat ik graag doe. Daarnaast ben ik op zaterdag al helemaal gesloopt omdat ik op het moment van negen uur s' ochtends tot half zes s' avonds moet werken, ik las net dat ik volgende week zondag ook moet werken.. Dat worden twee drukke dagen dus.

Zoals gewoonlijk begin ik weer te leven naar de vakantie: ik ben al kinda bezig met het aftellen. Oeps..

Trouwens het valt me op dat Sinterklaas ook echt dichtbij komt.. Ik vier het op vier december met mijn familie (een deel) en moet misschien maar eens beginnen met het bedenken van een surprise. Ach, de cadeau's heb ik in elk geval al wel besteld.

Voor de rest maak ik niet zoveel mee: dit weekend ben ik nog naar een wedstrijd van Heracles geweest (die ze gelukkig wel wonnen) en vrijdagavond ben ik uiteten geweest voor de verjaardag van een vriendin. Wat ik wel weer heb gedaan deze week is mijn hele Instagram feed aanpassen.. Ik heb besloten om het gewoon allemaal zwart wit te doen en al mijn andere foto's te verwijderen. Dat is misschien maar goed ook want uiteindelijk vond ik sommige foto's niet erg mooi meer, haha.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top