PS Primer • Review


hi y'all! Een tijdje terug heb ik een primer meegenomen bij de Primark op aanraden van mijn vriendin. Ik moet zeggen dat ik voor deze primer nooit een primer heb gehad en dus niet goed wist wat ik moest verwachten maar ondertussen kan ik hier wel wat meer over vertellen. Vandaag review ik de primer van de Primark (PS) voor jullie!

Even een basic begin, het design. Het is gewoon een simpel design: wit met zwart. Verder is het best wel clean en netjes. Als je niet van het wat nettere houdt kun je dit ook wel zien als een beetje een saaie verpakking. Ik zelf vind het wel erg mooi.

 Een primer belooft dat de make up langer blijft zitten en dat het beter is voor je huid, door primer komt er namelijk een dunne tussenlaag tussen je huid en de make up. Verder moet primer eigenlijk makkelijk te verdelen zijn over je huid en hoef je er niet veel van te gebruiken.

Deze primer is heel erg makkelijk te verdelen over mijn huid, ik gebruik nooit veel maar toch werkt het wel goed. De primer is erg makkelijk te verdelen en uit te smeren. Na het opsmeren van de primer voelt mijn huid wel wat gladder aan dan ervoor. Verder moet ik zeggen dat ik niet erg veel verschil merk..


Als de primer er nou ook echt voor zorgt dat mijn make up langer blijft zitten is voor mij nog de vraag.. Omdat ik de afgelopen tijd geen foundation meer draag kan ik het hier niet goed over vertellen, maar qua poeder merk ik niet veel verschil. Dus ik denk niet dat mijn make up veel langer blijft zitten door deze primer. Wel is mijn huid echt veel gladder en wat minder glimmend door de primer wat wel echt iets positiefs is!

Ik ben dus best wel tevreden over deze primer. Hij werkt makkelijk en zorgt voor een gladde huid. Ik weet niet goed als mijn make up nou langer blijft zitten.. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top