spotify update


hi guys. Voor de zoveelste keer heb ik weer eens een spotify update, ik heb vandaag namelijk ontzettend veel muziek toegevoegd en de laatste tijd eigenlijk ook al. Vandaag deel ik dit met jullie!



Mijn muzieksmaak blijft maar veranderen. Op het moment heb ik niet een grote liefde voor een bepaalde artiest maar heb ik allemaal verschillende songs in mijn afspeellijst staan. Een paar van mijn grote favorieten zijn: Opnieuw van Teske, ook leuk Teske haar muziek is de enige Nederlandse muziek in mijn afspeellijst omdat ik normaal gesproken en haat van hier tot Tokio heb aan Nederlandse muziek. Ik zat zondag de EMA's te kijken en toen hoorde ik het lied American Idiot, ik had hier wel eens covers op gehoord maar ik moet zeggen dat ik nu (eindelijk) het origineel in mij afspeellijst..

Het is mij opgevallen dat Franse muziek bijzonder goed is voor mijn concentratie, ook al begrijp ik eigenlijk nooit veel van ik vind het wel heel mooi. Daarom weer wat van Stromae maar ook een paar anderen.

Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel leuk vind hoe mijn muzieksmaak steeds veranderd, het wordt steeds meer eigen. Hoewel ik eerder echt van één (boy/girl)band of artiest was ben ik nu meer van zoveel mogelijk artiesten en losse nummers. Iets wat ik ook leuker vind, er is gewoon meer variatie waardoor ik nog meer naar muziek luister (dat dat überhaupt mogelijk is..).

Trouwens, de toetsweek is bijna voorbij en dan ga ik echt feest geven. In mijn bed. Alleen. Oh man wat ben ik moe en verheug ik me er op om eens goed te slapen.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top