spotify update


Hi y'all. Om eerlijk te zijn vond ik het wel weer eens tijd voor een update van mijn Spotify afspeellijst, deels omdat ik de hele lijst weer eens heb aangepast en deels omdat het eigenlijk een beetje standaard wordt dat ik vaak een Spotify update doe...


First of all, zoals gewoonlijk verandert mijn afspeellijst elke week weer. Er gaat muziek uit en er komt nieuwe muziek in, een perfecte reden om lekker vaak een Spotify update te doen. Op het moment luister ik wat meer naar rap (althans soms) en verban ik popmuziek uit mijn afspeellijst (oké behalve Shout Out To My Ex).

Ik wil toch even kort uitleggen waarom ik ineens heb besloten geen popmuziek meer te luisteren, dit komt simpelweg doordat het me niet ligt. Er zitten meestal weinig tot geen echte teksten achter en in mijn ogen is het meer gemaakt voor geld dan voor het meedragen aan de muzikale cultuur. Sorry not sorry.

In elk geval ik heb het behoorlijk druk doordat ik in de december periode wat meer werk en school me zoals gewoonlijk weer eens geen rust gunt. Maar, om te vieren dat (hier moet ik wat invullen maar ik heb niks te vieren) heb ik mezelf beloond met een NYX lipstick en een NYX soft matte lip cream lipstick. Ik wilde mezelf gewoon eens wat make up geven, why not. Ik hoop het dinsdag binnen te krijgen en dan ook snel te reviewen!

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top