TOP 5 BLOGPOSTEN AFGELOPEN MAAND


Hi guys! Het leek me wel eens leuk om een soort throwback blogpost te doen: vandaag laat ik jullie zien welke blogposten het meeste zijn gelezen in de afgelopen maand!

HOE KUN JE BETER SLAPEN
Een paar weken geleden gaf ik tips over hoe je het beste in slaap kon vallen. Blijkbaar vonden veel mensen dit nuttig om te lezen en daarom is deze blogpost het vaakst gelezen afgelopen maand. Ik moet zeggen dat deze tips mij nog steeds helpen en hopelijk jullie ook! Klik hier om het te lezen.

WAAROM LEREN WE?
Iets wat ik me nog steeds afvraag: waarom leren we? Nou in de herfstvakantie was ik helemaal klaar met al het leerwerk en schreef ik deze blogpost. Nog steeds to damn accurate. Dus, denk met me mee en lees het hier.

ABC-INTERNET TAG
Guys serieus ik ben zolang bezig geweest met het invullen van deze tag, dus de support hierop is voor mij alleen maar fijn. In de ABC-internet tag ga ik al mijn favoriete websites langs op basis van het alfabet. Je kunt het hier lezen.

HOE BEWERK IK MIJN INSTAGRAM FOTO'S
Ik heb een tijdje terug eens verteld hoe ik mijn Instagram foto's bewerk. Dit is behoorlijk vaak gelezen, voor mijn doen, en daarom staat het hier ook in! Klik hier.

MUSIC QUOTES
Ook een blogpost waar ik ontzettend veel tijd in heb gestoken. Voor deze blogpost heb ik meerdere quotes uit lyrics gehaald en in een afbeelding bewerkt. In elk geval de support op deze blogpost was awesome en daarom staat hij hier ook tussen. Klik hier.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top