WAAROM IK VERSLAAFD BEN AAN MIJN TELEFOON


Steek je hand op als je verslaafd bent aan je telefoon, ja ik stak mijn hand op en jij waarschijnlijk ook. Vandaag vertel ik waarom ik absoluut niet meer zonder mijn telefoon kan!
Mijn telefoon is mijn grote liefde en ik moet bekennen dat ik ook wel wat telefoons heb verslonden.. Op het moment heb ik een iPhone 5s en dat bevalt me echt heel erg goed. Maar in elk geval, hier zijn de redenen waarom ik verslaafd ben aan mijn telefoon!


C O N T A C T
Een telefoon is ideaal voor het contact houden met mensen, zelfs als je in dezelfde kamer zit als iemand en je niet wilt praten kun je altijd gewoon appen! Nee maar zonder grappen: het appen van mensen die ver weg wonen is een ideale manier om contact te houden.

D I N G E N   R E G E L E N
Ik heb al in zoveel verschillende groepsapps gezeten voor verjaardagen.. Doordat je (bijna??) allemaal een telefoon hebt kun je makkelijk overleggen in een groepsapp voor wat je iemand gaat geven. Ook andere activiteiten zijn makkelijk te regelen via je telefoon.

F O T O ' S
Kijk dat je niet overal een camera mee naar toe wilt nemen is behoorlijk logisch: hiervoor is een telefoon een goede oplossing. Wel een telefoon met een goede camerakwaliteit natuurlijk. Het is gewoon veel makkelijker om even snel een foto te maken met je telefoon af en toe. Daarnaast kun je er ook nog eens makkelijk selfies mee maken en staan alle foto's op hetzelfde apparaat en kun je er mee doen wat je maar wilt via je telefoon.

M U Z I E K
Muziek is mijn grote verslaving en mijn telefoon maakt dit alleen maar erger. Met behulp van je telefoon en eventueel een paar oortjes kun je de hele dag muziek luisteren, neem dan wel een lading mee hihi. Muziek luisteren via je telefoon is te easy omdat je er duizenden apps voor hebt of het gewoon kunt downloaden via verschillende sites.

A P P S
De apps die ik op mijn telefoon heb staan zijn voornamelijk erg verslavend: ik zit ontzettend vaak op Whatsapp, Snapchat en check de hele dag door mijn Instagram en Twitter. Het is gewoon erg makkelijk omdat het allemaal via dezelfde telefoon kan en je alleen maar een paar keer hoeft te klikken.

E A S Y
De meeste telefoons zijn gewoon te gemakkelijk. Je kunt met een telefoon zoveel verschillende dingen doen waardoor je je er uren mee kan vermaken. Iets wat ik soms wel eens doe..

Oké nou moet ik zeggen dat ik eigenlijk wat minder op mijn telefoon wil zitten omdat ik er soms wel heel erg vaak op zit. Alleen tja, ik zie het wel een keer. Het is natuurlijk niet erg gezellig als je met een hele groep bent en dan alleen maar op je telefoon zit. Probeer dus niet alleen te genieten van je telefoon maar ook nog van het leven.
Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top