wie ben ik nou echt


Een verdomd goede vraag.. Ik kan nu wel allemaal feiten opnoemen zoals mijn naam, geboortedatum en ga zo maar door maar dat is maar een klein deel van wie ik echt ben. Dan is alleen de vraag, wat is dat andere deel...

Feiten zat, de basic dingen zoals mijn naam en weet ik veel zijn allemaal wel op mijn blog te vinden. Het is niet lastig om er achter te komen hoe ik heet, wanneer ik geboren ben en op welke school ik zit deels door internet maar ook omdat ik veel deel met het bloggen. Toch, je kunt elke dag mijn blog lezen en zoveel feiten over me lezen dat je ervan in slaap valt maar toch ken je me niet echt. Misschien ben je ontzettend close met me, ben je mijn beste vriendin of wat dan ook, hoeveel je ook van me weet niemand kent de echte mij. Althans zo denk ik er de laatste tijd steeds meer over. Waarom? Omdat ik zelf de echte Nienke niet eens ken. In elk geval, ik ken lang niet alle delen van mezelf.

Misschien herken je het wel, je probeert wat uit en je valt er compleet voor. Ineens vind je iets nieuws uit over jezelf. Je leert jezelf beter kennen door het leven door. Misschien ken je jezelf nog niet eens voor honderd procent op het moment vlak voor je dood. Ik weet het niet in elk geval. De laatste tijd ontwikkel ik meer een eigen smaak in muziek en ook een beetje qua kledingstijl. Iets wat dan weer bij mij gaat horen, iets wat mij mij maakt. Ik hou ervan om nieuwe dingen te ontdekken waar ik vervolgens helemaal verliefd op raak.

Dingen die dan wel kenmerkend zijn aan iemand, dus ook aan mij, zijn toch je hobby's en passies. Een wat makkelijker deel dan het abstracte gedoe van net waarin je jezelf nog niet eens honderd procent kent. Ik hou ontzettend veel van bezig zijn met schrijven, meestal doe ik dit in de vorm van een blogpost maar soms schrijf ik ook nog verhalen.

Waar ik in elk geval telkens opnieuw achter kom is dat ik niet zo'n typical girl wil zijn, geen basic bitch en al die onzin. Ik ga dit niet te veel uitleggen voordat mensen zich aangevallen voelen doordat bepaalde kenmerken bij hun van toepassing zijn en ik weer de slechte ben. Het is gewoon een feit dat ik niet die typical basic bitch wil zijn. Iets waar ik dan ook op ben gaan letten is dat ik dit niet word. Het klinkt stom maar ik hoef niet zoals de rest te zijn en daar ben ik me steeds beter bewust van.

Wie ik dus echt ben? Geen idee. Ooit kom ik er wel achter. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top