2016


Hi guys! Het nieuwe jaar is al bijna begonnen en daarom leek het me wel leuk om terug te kijken op mijn 2016. Hoe ben ik veranderd in 2016? Lees snel verder!
De eerste vraag is, ben ik ├╝berhaupt veranderd in 2016? Nou anders zou ik deze blogpost niet hebben geschreven, dus ja ik ben behoorlijk veranderd in 2016. Niet alleen is mijn uiterlijk weer eens veranderd maar ook mijn innerlijk, ik ben veranderd in verschillende dingen en dezen ga ik dan ook met jullie doornemen!

First of all, ik heb mijn haar vaak zat veranderd dit jaar maar niet alleen qua kleur ondertussen. Ik heb mijn haren ook afgeknipt omdat ik dacht dat het me toch alleen maar in de weg zit, de beslissing was kinda stupid maar ik kan er mee leven. En het is ditmaal niet alleen mijn haar wat is veranderd maar in mei dit jaar werd er ook vastgesteld dat ik een bril nodig was. In eerste instantie dacht ik echt van oh my god nee, ik neem direct lenzen maar nu heb ik een hele goede band met mijn bril.. Nee, ik ben oprecht blij met mijn bril en vind het eigenlijk wel leuk. Daarnaast zie ik ook duizend keer beter. En mijn laatste uiterlijke verandering is toch wel mijn kledingstijl, dit is best moeilijk om uit te leggen maar ik ben wat minder basic geworden. Maar Nienke wat bedoel je hiermee?
It's very easy guys. Ik focus me niet op trends, merken die in zijn of kleding die iedereen draagt. Sterker nog, ik probeer die dingen te ontwijken. Ik wil niet dezelfde kleding dragen als meer dan de helft van mijn school, ik heb geen behoefte aan een saaie basic kledingstijl die ongeveer iedereen heeft. Nu zeg ik niet dat ik een bijzondere kledingstijl heb, heel speciaal ben hierin of wat dan ook maar ik draag niet dezelfde kleding als iedereen simpelweg omdat ik dit niet wil.


So, mijn innerlijk! Ik ben vooral de laatste tijd wat chiller geworden voor mijn gevoel. Eerst zat ik al snel vol stress voordat ik wat ging doen (bijvoorbeeld uitgaan) ik moest echt alle informatie hebben en al die shit. Ook met verjaardagen wilde ik alles weten terwijl ik nu zoiets heb van ach, whatever het komt allemaal wel goed. En ik ben ook sinds half dit jaar veeeeeeel minder gaan geven om wat mensen precies van me denken, een behoorlijk positieve verandering.

Ik weet niet waar het precies vandaan komt maar ik had gewoon op een dag zoiets van whatever en sindsdien interesseert het me allemaal wat minder. Toch betekend dit niet dat ik ineens geen moeite meer doe om de juiste indruk achter te laten, het is meer zo dat als ik wat verkeerds zeg of als mensen een vreemde foto van me zien dat het me allemaal wat minder doet. Simpelweg omdat ik het mijn tijd niet waard vind.


Hoewel kledingmerken mij weinig interesseren heb ik dit jaar een serieuze liefde voor het merk Apple ontwikkelt. Eind 2015 had ik mijn eerste iPhone die het heeft volgehouden tot de grote vakantie (hij was echt kapot, lang verhaal hoe precies hihi) en sindsdien heb ik een iPhone 5s en i love it! Ik had al langer een iPad en nu sinds vandaag (30-12) heb ik een Macbook Air en OH MY GOD I LOVE IT!!! Mijn collectie is compleet.

Dit jaar heb ik ook een lange zoektocht mogen meemaken. Sinds begin 2016 heb ik gezocht naar een baan en sinds eind september (volgens mij) heb ik ook echt een baan! Ik werk bij Boekenvoordeel in mijn buurt en het bevalt me ontzettend goed. Ik ben erg blij dat ik hier werk en als het goed is leer ik over een dagje ook hoe de kassa werkt en daar heb ik al helemaal zin in, haha.


Dit jaar heb ik ook stappen gemaakt met het editten van video's en foto's! Vooral het bewerken van video's is iets wat ik heel erg leuk vind en waar ik graag mee bezig ben, ondertussen leer ik er ook steeds meer over. Nu is het wel zo dat het leerproces opnieuw gaat beginnen, eerder werkte ik met Sony Vegas Pro en nu ik mijn macbook heb ga ik werken met iMovie. We zullen zien hoe dat werkt :)

Ook een grote verandering is mijn muzieksmaak! Dit jaar ben ik hele andere soorten muziek mooi gaan vinden dan eerder. Ik ben een beetje klaar met de typical pop muziek en heb het wat meer met hip hop (geen Nederlands!!!!) en rap.

Ofcourse is mijn blog ook veranderd. Dit jaar heb ik de layout meerdere keren drastisch veranderd en de inhoud ook. Voor mijn gevoel schrijf ik wat makkelijker en minder netjes en formeel dan eerder.

Ik wil iedereen in elk geval wel bedanken voor dit jaar, het lezen van mijn blog en reageren! Happy new year alvast. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top