d e c e m b e r g o a l s


hi guys! Vandaag laat ik jullie zien wat voor doelen ik heb voor in de maand december.. Want yes, het is eindelijk december!


f i n d i n g   t h e   p e r f e c t   d r e s s
Gala komt er aan en nog nooit heb ik zoveel moeite gehad met het vinden van een mooie jurk. Morgen (vandaag eigenlijk) ga ik naar Enschede, misschien kom ik hier iets tegen en anders bestel ik online. Ik zit al de hele dag op sites zoals Nelly.com en Boohoo.com om de juiste jurk te vinden. Het is zo lastig, zoveel mooie jurken maar gewoon net niet de gala jurk die ik zoek. 

s c h o o l  /  t e s t w e e k
Yes vlak na de kerstvakantie begint de toetsweek en ik wil me ditmaal echt heel goed voorbereiden. Daarnaast heb ik de laatste tijd misschien iets minder tijd besteed aan school doordat ik het best wel druk heb gehad en school nogal veel werk opgaf maar ja. School blijft school, dus het blijft saai.

e n j o y   d e c e m b e r
Persoonlijk vind ik december echt de leukste maand van het hele jaar! Eerst Sinterklaas, dan kerstvakantie, Kerstmis, MY BDAYYY en dan nog oud en nieuw. I love it! Ik hou ook echt van de december sfeer: alle lichtjes en het donkere weer. Yes, december is by far mijn favoriete moment en ik ga er echt van genieten.

a   l i t t l e   m o r e   m e   t i m e
De laatste paar weken heb ik het ontzettend druk gehad met leuke maar ook minder leuke activiteiten: school was veel werk, ik had een aantal verjaardagen waarbij je cadeaus moet plannen omdat zestiende verjaardagen uitgebreid gevierd worden en ik werk wat meer. Niet dat ik veel problemen er mee had maar afgelopen tijd was ik nogal eens moe en ik kom niet aan alle dingen toe die ik wel wil doen. So yeah, gelukkig is de kerstvakantie steeds iets minder ver weg.

b l o g g i n g
In de kerstvakantie wil ik weer wat meer bloggen en ofcourse wil ik ook graag een kleine week plannen waarin ik allemaal kerst / oud en nieuwjaarsdag gerelateerde blogposten schrijf. Dit moet ik nog wel een beetje gaan plannen en er voor zorgen dat ik zat ideeën heb maar dat komt vast allemaal wel goed.

Liefs,
 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top