december tag

 Yes. Het is ondertussen al de tiende dag van december (NOG 19 DAGEN EN IK BEN JARIG) maar dat is nog wel op tijd genoeg voor de december tag!



WAT VIND JE HET LEUKSTE AAN DE MAAND DECEMBER?
Mijn verjaardag. Nee het is vooral de sfeer van de maand december.. School stopt voor twee weken, kerstmis komt er aan, mijn verjaardag komt er aan en er komt bijna een nieuw jaar aan. Ook een goede toevoeging aan december is alle oliebollen die ik kan eten. Love it.

WAT VIND JE HET MINST LEUK AAN DE MAAND DECEMBER?
Soms is de gedachte aan wauw er is alweer een jaar voorbij iets wat ik wel negatief kan zien. Zonder bullshit, ik vind het oprecht apart dat jaren zo snel voorbij gaan. Ik kan me namelijk vorig jaar december herinneren alsof het een maandje terug is. Daarnaast moet ik in december ook langer werken, dit geeft wel meer geld maar mijn slaap is al zo slecht dus ik ben zo moe op het moment.

WEL OF GEEN SNEEUW?
Kijk ik heb geen probleem met een dikke laag fatsoenlijke plaksneeuw waar je ook echt wat plezier mee kunt hebben. Ja dan komt echt dat kleine kind in me naar boven en ga ik iedereen vol inzepen met sneeuw. Alleen de vieze natte sneeuw waar we in Nederland vaak last van hebben hoef ik niet perse.. Wel leuk voor outfit foto's eventueel, dan moet het er wel een beetje mooi uitzien natuurlijk.

SCHAATSEN OF NIET?
Ik heb dit jaar nog niet geschaatst (misschien in februari maar idk) maar ik hou ervan om te gaan schaatsen! Ik hoop dan ook oprecht dat dit jaar het kanaal bij ons in het dorp een fatsoenlijke laag ijs krijgt zodat we er op kunnen schaatsen. Anders dan moet ik mijn ouders maar meesleuren naar de schaatsbaan in Enschede.

WAT IS JE FAVORIETE KERSTFILM?
Shame on me maar ik heb niet echt een favoriete kerstfilm.. Misschien moet ik dit jaar maar eens flink wat kerstfilms gaan kijken.

WAT IS JE ULTIEME KERSTLOOK?
Een goud / zilveren oogschaduw look en een mooie, opvallende lippenstift!

WAT ZIJN JE GOEDE VOORNEMENS?
Jongens dat is nog niet zover.. Ik denk hier later wel over na. Wel kan ik zeggen dat ik voor aankomend jaar wel wat goede voornemens wil verzinnen waar ik echt wat aan heb.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top