MUA Eyeshadow Palette Hall Of Fame • Review


Ik had een transparante poeder in mijn handen, zag deze oogschaduw en zette direct de poeder terug. Later viel mijn eigen poeder kapot, fijn. Maar was dit oogschaduw palet van Make Up Academie het waard?

Aankomende donderdag heb ik gala en toen ik dit palet zag dacht ik direct van: oké, dit zijn alle kleuren die ik nodig ben voor gala en meer. So yeah, ik zag geen reden om hem niet te kopen en uit te proberen.. In elk geval vind ik een heel positief punt van dit palet dat je elke oogschaduw goed en duidelijk kunt zien door de verpakking heen. Dat klinkt heel easy en heel veel merken doen dat ook al maar ik waardeer het altijd heel erg omdat je dan echt goed weet wat je koopt.

Ik moet zeggen dat ik echt heel benieuwd was naar hoe deze oogschaduw het deed, echter kocht ik hem in de middag en was ik al te laat om foto's te maken omdat de winter echt top foto licht heeft. Dus de volgende dag heb ik snel foto's gemaakt en daarna ben ik hem gaan uitproberen. De swatches waren in elk geval al veel belovend omdat de dekking erg goed was en de kleuren er echt heel mooi uitzagen!

Bijna elke oogschaduw zit vol met glitter waardoor het echt een ideaal palet is voor met kerst of gala. Er zitten mooie warme maar ook koele kleuren in het palet waardoor je echt heel veel verschillende opties hebt, daarnaast zijn er donkere en lichte kleuren. Heel veel opties dus.  Toch zijn het vooral de wat warmere tinten: goud, bruin, beige en roze. Ik moet zeggen dat ik echt elke kleur heel erg mooi vindt! Mijn voorkeur gaat wel uit naar de eerste zes kleuren omdat net wat makkelijker te verwerken is in een ooglook voor op school en werk.

De dekking van elke kleur is daarnaast erg goed. Natuurlijk geven de donkere kleuren wat meer af dan de hele lichte kleuren maar toch kun je elke kleur goed zien. De kleuren werken allemaal erg makkelijk en zijn goed uit te blenden.


Wat me wel direct opviel is dat de elke oogschaduw redelijk poederig is. Er komt veel poeder vanaf waardoor het wel makkelijk op je kwast gaat maar ook los blijft liggen. Dus er blijft wel wat poeder achter alleen ben ik van mening dat dit niet heel erg is, het is niet veel maar het gebeurt wel.


De oogschaduw dekt goed op het ooglid en blijft lang zitten. Je bent niet veel product nodig waardoor je ook nog eens lekker zuinig kunt doen. Het kwastje wat erbij zit vind ik op zich niet heel irritant werken, ik ben zelf wat meer van de kwasten van haren en niet van dezen. Wel werken ze goed als je ze gebruikt want ik heb ze getest, ofcourse.

Was deze oogschaduw mijn geld waard? Ja. Zoek je nog een oogschaduw voor kerst (of gala) ren dan even naar de Kruidvat en koop deze!

Liefs,



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top