NYX soft matte lip cream • Abu Dhabi • review


Hello! Het heeft een paar dagen geduurd maar hier ben ik weer en wat heb ik een druk weekend achter de rug.. Een tijdje terug vertelde ik al dat ik twee lipproducten van NYX had besteld, ondertussen zijn ze al een tijdje binnen en volop in gebruik. Ik heb besloten om de soft matte lipcream lipstick voor jullie te reviewen!

First of all, ik was zo benieuwd. Eigenlijk was ik van plan om ook de lippenstift die ik besteld heb te reviewen maar ik heb geen goede foto's kunnen maken en de lippenstift ziet er nu al niet meer flawless uit. Wel kan ik zeggen dat ik erg tevreden ben met de lippenstift! En dan nu beginnen we echt..

Abu Dhabi
The Soft Matte Lipcream van NYX is geen lipgloss en ook geen lipstick, deze matte lipcream is een nieuwe soort lipkleur die zijdezacht aan te brengen is en een matte finish geeft. De Soft Matte Lip Cream blijft lang zitten en is, in tegenstelling tot sommige andere matte lipstick formules ook nog eens hydraterend.- Douglas.



Ik moet zeggen dat ik niet wist wat ik moest verwachten: het is niet vreselijk duur maar wel wat duurder dan de gemiddelde liquid lipstick die ik haal. Ik heb nog nooit eerder wat van NYX gehad dus ik liet me maar verassen.

SORRY GUYS FOR MY TERRIBLE NAILS XX

Ik was eerst wat verrast doordat het toch wat kleiner was dan ik had verwacht, niet dat dit erg is want ik ben het formaat van MUA gewend als het om liquid lipsticks gaat. De verpakking is erg basic en netjes, er staat voldoende informatie op en dan stopt het ook. Niks bijzonders maar daardoor is er ook geen kans om de fout in te gaan met iets lelijks.

Het duurde lang voordat ik precies had bedacht welke kleur ik wilde kopen: Stockholm stond me namelijk ook wel aan maar ik moet zeggen dat ik blij ben met de keuze voor Abu Dhabi. Het is een mooie, nude kleur die je niet erg opvalt. De kleur is rustig en knalt niet van je lippen af, hij gaat dan ook goed in combinatie met mijn lipstick.

Het aanbrengen van het product is erg easy. Je brengt het simpel aan met een fijne applicator, deze is redelijk klein wat er voor zorgt dat je minder makkelijk uitschiet maar wel wat meer tijd kwijt bent met aanbrengen. Daarnaast duurt het wat langer voordat het product helemaal droog is, ongeveer vijf minuutjes. Hierdoor heb je langer de tijd om het aan te brengen maar moet je wel meer geduld hebben voordat je er eventueel nog een lipstick overheen doet.

De kwaliteit van deze soft matte lip cream is erg goed. Het blijft goed zitten voor drie uur lang en begint daarna lichtelijk af te bladeren. Wel raad ik je aan om echt te zorgen dat je niet te veel velletjes op je lippen hebt want dezen komen later ook beter uit wat toch minder mooi is. Je moet dus eens in die drie uur je lippen bijwerken maar tijdens het eten en drinken blijft hij wel gewoon goed zitten. Ik heb er meerdere keren mee gegeten en gedronken waarna hij er nog gewoon netjes op zit.

Het is dus echt een aanrader! Ik heb hem online besteld bij de Douglas voor 7.65 euro. Dit is het ook wel waard.

Liefs,


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top