personal & blog update

hey y'all! Ik vond het eigenlijk wel weer eens tijd voor een personal update. Aangezien ik ook nog een kleine blogupdate wilde doen combineer ik het vandaag..

First of all, ik heb de hele layout van mijn blog gisteravond veranderd. Ik wilde het al een tijdje weer anders hebben omdat ik er wel een beetje op uitgekeken was. Maar ik had de tijd niet en kon ook nog niet echt wat vinden. Nu dus wel. Ik heb een nieuwe layout gevonden en deze wat aangepast zodat die goed bij mijn blog past. Hopelijk vinden jullie het ook leuk, hihi.

Daarnaast ik weet dat ik het rustig aan doe met blogposten schrijven en uploaden maar jammer genoeg red ik het niet meer echt allemaal. Ik werk (redelijk) veel op het moment en ben ook vaak druk bezig voor school. Daarnaast bestaat mijn leven uit meer dan mijn laptop (oké eigenlijk niet, laat maar). Ik probeer gewoon drie keer in de week wat online te zetten en hopelijk heb ik in de kerstvakantie meer tijd om te bloggen en kan ik eventueel weer dagelijkse updates doen.

Ik heb afgelopen zondag ook een einde gemaakt aan het gastbloggen wat ik ondertussen al een tijdje deed voor So Juul. Ook dit kwam doordat ik er gewoon geen tijd meer voor had. Best zonde maar ik kan beter de tijd die ik heb besteden aan mijn eigen blog dan aan die van een ander.


Verder gaat alles zijn gangetje (lmd). Ik heb de laatste tijd echt veel gekocht en ik ga binnenkort nog een review plaatsen.. En even voor het besef, over zo'n anderhalve week is het kerstvakantie! Ik ben dus zo oprecht gelukkig hierdoor want ik ben echt moe van school.

Ik kan daarnaast niet wachten tot mijn verjaardag, omdat ik zestien word mag ik kassa gaan doen op mijn werk wat ik echt leuk vind! Daarnaast is het gewoon oprecht leuk om jarig te zijn.

Wel jammer vind ik dat ik zo weinig tijd heb om te lezen. Ik heb de helft van het boek IT uit maar ik heb gewoon de rust niet om te lezen. Als je vaak leest dan snap je precies wat ik bedoel... Je kunt er gewoon de tijd niet voor vrijmaken en dan heb je eens tijd maar dan is het nog niet goed. Het is lastig uit te leggen maar als je veel leest herken je het waarschijnlijk wel. Toch moet ik aan het einde van de kerstvakantie een ander boek uitlezen, het heeft maar duizend bladzijdes. Oké hier heb ik zelf voor gekozen want dan heb ik extra veel punten op school waardoor het later minder werk kost volgens mij. Ach ja, we zullen zien.

En guys ik wil echt een shoutout doen naar Loavies. Niks gesponsord (jammer genoeg hihi). Ik heb mij galajurk bij Loavies besteld, via pre order. Alleen nadat ik dit had gedaan begon de stress want de jurk zou waarschijnlijk de vijftiende bij hun zijn en dan zou ik hem de zestiende / zeventiende hebben. Mijn gala is op tweeëntwintig december. Dus ik was al helemaal bang van straks wordt het later of is de jurk niet goed. Alleen ik had het hier vanochtend over met mijn zusje en toen kwam er een bezorger. Mijn jurk was binnen. Ik was zo blij! Ik heb hem op de veertiende binnen gekregen en gelukkig past die goed en ben ik helemaal tevreden. Ik ben (eindelijk) klaar voor gala.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top