Personal Update



Hii! Aangezien ik nogal weinig blog laatste tijd wilde ik toch even vertellen waarom.. En ofcourse doe ik dat in de vorm van een personal update!

First of all, het is vandaag mijn verjaardag!!!!!!!!! Nu wilde ik eigenlijk een blogpost hieraan wijden maar ik heb al verschillende keren feiten over mezelf verteld dus ik het lijkt me niet leuk om dit alweer te doen.. In elk geval, een personal update over waarom ik zo slecht bezig ben met bloggen en wat meer onzin zoals het feit dat ik jarig ben.

Yes. Ik ben zestien! Het duurde echt lang voordat dit moment kwam maar yes. Eigenlijk zie ik niet heel veel verschil tussen vijftien en zestien zijn maar oké we vieren gewoon dat ik zestien ben nu. Wel positief dat ik nu gewoon naar binnen mag tijdens het uitgaan (zonder moeilijk te doen) en ook achter de kassa mag staan bij mijn baan! Yes (en je krijgt loonsverhoging op je zestiende!!!!!!!!!!)

In elk geval er zijn een paar redenen waardoor ik wat minder blogposten heb gepost de laatste tijd en dat ga ik jullie even uitleggen. First, december was de hele maand druk op school. Ik had meerdere toetsen en veel verslagen die ingeleverd moesten worden. Daar kwam mijn werk bij, omdat december een drukke maand is heb ik extra veel gewerkt en had ik nog minder tijd. En tja, naast dit alles heb ik ook niet altijd zin om te bloggen en heb ik ook wel eens zin in wat rust. That's life. Nou moet ik zeggen dat het afgelopen week wel dramatisch was qua bloggen en dat kwam voornamelijk door de toetsen, door mijn moeders verjaardag en gala.


Yes ik heb gala gehad vorige week donderdag en het was echt heel leuk! Hierna ben ik uit geweest met een groot deel van mijn vriendengroep. En daarna nog een dag naar school, lekker gepland maar hey het was te overleven. Het was in elk geval heel erg gezellig en ik heb het oprecht leuk gehad.

Hoe was jullie kerst trouwens? Ik heb zelf een hele leuke, gezellige kerst gehad! De eerste dag zijn we met een deel van de familie wezen gourmetten bij mij thuis en de tweede kerstdag zijn we met het andere deel van de familie naar de wok. Heel veel gegeten dus. Yes.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top