Sleek Highlight Palet Solstice • review


Oh my god wat was ik excited toen ik deze highlighter opende en begon te swatchen. Vandaag review ik jullie het Sleek Highlighter Pallet, Solstice!

Voordat we beginnen aan de review: sorry dat ik zo ontzettend lang niks heb gepost, maar oh man wat had ik het druk. Ik schrijf binnenkort nog wel een personal update om dit allemaal uit te leggen. En laten we nu beginnen want ik ben echt te excited hiervoor!



 Het begon al goed toen ik het doosje uitpakte, de highlighter zit in een gouden palet. Jammer genoeg raakt dit al heel snel vies waardoor er bij mij al enkele vieze plekken op zitten. Het ziet er erg netjes uit in elk geval. Wanneer je de highlighter opent zie je alle vier de highlighters en een kwastje (geen idee waarom zo'n soort kwastje in elk geval) en een spiegel.


De eerste twee highlighters bevat direct mijn favoriet. De bovenste is een cream highlighter die heel erg gepigmenteerd is! Het werkt iets minder fijn omdat je het eigenlijk niet makkelijk met een kwast kunt werken hiermee, vind ik. Wel geeft die heel erg goed af en is het eigenlijk de ideale basis om mee te beginnen voordat je uitgaat. Dan die daar onder, mijn favoriet, is een typische witgele highlight kleur. Dit is de 'normaalste' kleur van het palet maar dat maakt het absoluut niet minder. Opnieuw is er sprake van een goed pigment en van een heel mooi resultaat.


Oké ik had zo mijn twijfels over deze roze/paarse kleur, ik had echt zoiets van what the fuck is dit wel zo mooi? Maar nu, hell yes bitch. Net zoals bij de andere highlighters is de dekking heel goed en zit het product vol met een goed pigment. Het geeft een mooie natuurlijke glow en het is ook een highlighter die ik echt elke dag gebruik! Dan de laatste highlighter uit het palet heeft een bronzen kleur en heeft eigenlijk nog de beste dekking. De kleur van deze highlighter vind ik ook beter opvallen dan de paarse kleur.


Ja de dekking is dus echt geweldig. Ik ben zo tevreden met deze aankoop dat het niet meer normaal is. De highlighter werkt erg fijn met verschillende soorten kwasten, met een gewone kwast maar ook met een fan brush. Daarnaast blijft de highlighter oprecht heel erg goed zitten. Hij zit de hele schooldag goed en ook na het uitgaan zit die nog gewoon goed!

Een hele positieve review dus. Wil je graag een goede highlighter, neem deze! En jongens, fijne feestdagen! Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Ik heb hem een tijdje geleden ook ontvangen! Ik ben zo super enthousiast over dit palette. Prachtig pigment!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top