spotify update

Yes, time for a new Spotify update! Ik heb dit echt te lang niet gedaan (voor mijn doen). Leggoo.


Jongens als je je ooit s' avonds (of wanneer dan ook) verveelt of je gewoon een excuus zoekt om niet te leren moet je echt eens video's van Perrie Edwards bekijken van hoe ze live zingt. Kijk heel Little Mix is awesome maar die fucking stem van Perrie geeft me kippenvel. Waarom heb ik niet zo'n stem?? In elk geval, ja Little Mix staat eindelijk in mijn afspeellijst. Ik heb eindelijk de tijd genomen om naar het nieuwe album 'Glory Days' te luisteren and I like it!

En jongens, even iets anders, het is bijna kerstvakantie! Yes bitch. Ik ben echt slaap nodig. Daarnaast loop ik eindelijk een leuke week tegemoet. Woensdag is mijn moeder jarig en vieren we ook direct mijn vakantie, donderdagavond heb ik gala en vrijdag hoef ik maar tot het vijfde uur en dan is het eindelijk vakantie. Tel ik af? Ja.

Maar nu weer back naar de muziek. De laatste week heb ik mijn lijst niet erg veel aangepast. Wat er wel gebeurd is dat is dat ik een liefde heb voor de songs van Macklemore & Ryan Lewis die ik in mijn lijst heb. Ze zijn gewoon zo real dat ik erop fangirl. Daarnaast heb ik gisteren mijn presentatie van godsdienst gehad waarin we muziek moesten uitzoeken op een bepaald onderwerp / genre. Ik heb samen met een paar anderen gekozen voor het onderwerp kritiek op de maatschappij en we hebben 3 songs gekozen waarvan twee in mijn afspeellijst zijn gekomen: Wrong Side Of Heaven & Another Brick In The Wall. In elk geval we hebben er wel mooi een acht voor, haha.

Ken je dat van het is bijna kerst dus mijn hele afspeellijst staat in het teken van kerstmuziek? Het feit dat je de hele dag mee schreeuwt met de domste kerstliedjes? Nou gelukkig ben ik er niet zo één. Mijn muzieklijst is (en blijft hopelijk) kerstmuziek vrij. Oeps.

Trouwens guys, ik heb nog een paar make up producten om te reviewen alleen heb ik telkens geen tijd om goede foto's te maken en dezen te bewerken. Ugh. Ik bedoel ik heb wel tijd maar maak er geen tijd voor, snap je me nog?

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top