2017 - Goede voornemens


Hey. Blijkbaar is het nu ineens 2017, what the actual fuck. Misschien hou ik me dit jaar wel aan mijn goede voornemens? Lets try.


m i j n    l i p p e n    v e r z o r g e n
Juist. Mijn lippen zijn een absolute ramp, no prank. Op het moment bestaan ze uit droge velletjes en enkele wondjes. Ik heb wel een scrub maar ben telkens te lui om het te gebruiken, misschien moet daar wel eens verandering inkomen..

m i j n    h u i d    v e r z o r g e n
Ik ga er helemaal voor dit jaar! Ik heb elk jaar last van droge plekken op mijn ellebogen en knieën, daarnaast zijn mijn benen vaak ook akelig droog. Ondertussen is het zo erg dat mijn elleboog heel erg schuurt tegen mijn trui wat me irriteert. Dus ja, voortaan wil ik mijn huid even gaan insmeren met de juiste producten hiervoor.

m o t i v a t i e   v i n d e n
Motivation where are you???? Juist, ik ben mijn motivatie voor zo ongeveer alles kwijt (bloggen, school en ga maar door). Dus beter vind ik mijn motivatie snel terug.

o v e r g a a n
Oké dit is mijn grootste en belangrijkste doel van 2017: HAVO4 halen! Ik ben niet het type om te blijven zitten of extreem slecht te staan voor school en dat wil ik graag zo houden.

s p o r t e n ? ? ?
Ja en hier wordt het al helemaal onrealistisch en onhaalbaar. Dit is dat ene wat ik wel wil doen maar uiteindelijk nooit doe omdat ik liever op de bank lig en mijn motivatie hiervoor al helemaal ver te zoeken is (waarschijnlijk loopt het rond in de Noordpool). Laten we dit maar alvast opgeven want we weten allemaal dat het toch niet doorgaat, oeps.

m i n d e r   g e l d   u i t g e v e n   a a n   e t e n
HAHAHA dit is iets wat ik wil maar nog zo'n duizend keer onrealistischer is dan het feit dat ik ga sporten. Eten is mijn leven en ik geef het niet op, ook al zou dat wel goed zijn voor mijn bankrekening.

s p a r e n
Op het moment heb ik net mijn macbook air gekocht (EN OMG WAT BEN IK BLIJ) en is mijn money weer gone maar ik heb nogal een wishlist met dingen die ik wel wil. Op het moment spaar ik nog voor het Office pakket en daarna ga ik waarschijnlijk elke maand een mooi make up product kopen van mijn loon.

Nou dit was waarschijnlijk redelijke tijdverspilling want mezelf kennende doe ik hier niks op uit, maar he laten we het proberen. Liefs,

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Haha, ik herken me erg in je. Sporten gaat de eerste 20 keer geweldig en daarna word het steeds minder. Daarom maak ik al helemaal geen voornemens meer. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top