facts


Uh ja, hoewel ik een week geleden nog zei dat ik echt al vaak zat feiten over mezelf heb verteld ga ik het nu wel weer doen! Waar is de logica?

d u n n e   e l a s t i e k j e s
Lekker random maar ik gebruik altijd de dunne elastiekjes terwijl de meeste mensen die ik ken gebruik maken van wat dikkere elastiekjes. Ik vind de dunnere elastiekjes veel fijner omdat ze vaak wat minder strak zitten of juist net wat strakker. Het is lastig om uit te leggen maar het is wel een (heel random) feit over mij.


o l i e b o l l e n
De meeste mensen houden van oud en nieuw omdat ze dan eindelijk (legaal) vuurwerk kunnen afsteken of omdat ze echt zin hebben in een nieuw jaar. Nou kan ik je vertellen dat die twee dingen mij weinig interesseren, waarom ik ontzettend van oud en nieuw houd? Oliebollen. Mijn liefde voor oliebollen verklaart mijn liefde voor oud en nieuw.

m a c b o o k   a i r
Sinds een kleine week is mijn Apple collectie compleet: een iPhone, iPad en nu ook een Macbook Air. Het heeft wat geld gekost om een macbook air te kopen maar oh my god wat ben ik er blij mee!

h i g h l i g h t e r
Soms dan sta ik voor de spiegel en heb ik totaal geen zin om uitgebreid mijn make up te doen, ik zit dan echt zo van uh alleen mascara is wel goed. Uiteindelijk eindigt er toch elke dag een (flinke) hoeveelheid highlighter op mijn face. Oeps.

m a k e   u p   r o u t i n e
Hoewel ik een hele standaard make up routine heb en deze ook echt niet speciaal genoeg is om uitgebreid over te praten zijn er de laatste maanden wat stappen aan toegevoegd. Op het moment vergeet ik geen enkele dag om een lichte oogschaduw met shimmer erin op te doen zodat ik toch een beetje wakker lijk (anders ben ik net een zombie) en ook hecht ik enorm veel waarde aan mijn highlighter van Sleek!

m e r k e n
Hoewel ik absoluut niet merk gericht ben moet ik bekennen dat ik steeds vaker wat duurdere make up wil hebben en koop. Dit komt omdat ik er nu wat meer geld voorover heb sinds ik een baan heb, daarnaast besef ik me ook dat ik beter iets meer kan spenderen voor een goede kwaliteit. 

s e r i e s
Hoewel ik vorig jaar de hele dag door keek naar mijn favoriete series kan ik er nu niet meer in beginnen. Ik heb de helft van American Horror Story: Roanoke Nightmare gezien maar ik kan de concentratie en zin niet vinden om verder te kijken. Hetzelfde geld voor Teen Wolf. Gelukkig kan ik nog wel gewoon naar Doctor Who kijken (en omg wat was de kerst special gaaf!)

Ik heb kort research gedaan en blijkbaar schrijf ik echt (te) vaak boogposten waarin ik feiten over mezelf vertel maar he who cares. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top