important

hey guuuys! Misschien is het wel een beetje opgevallen dat mijn blog niet meer zo lekker loopt als eerder, shit. In deze blogpost leg ik het allemaal een beetje uit qua waarom het zo is en wat er gaat gebeuren (waarschijnlijk weinig, hihi).. Lets do this.


Tja, je kunt wel zeggen dat ik niet meer echt in die blogvibe zit. Ik weet niet eens als ik ├╝berhaupt inspiratie heb voor een blogpost de laatste tijd het is namelijk meer mijn motivatie die ontbreekt. Eerder had ik altijd weinig moeite met bloggen en zat het helemaal in mijn routine (letterlijk elke dag) alleen dat is nu behoorlijk anders..

Op het moment zit ik in HAVO 4, iets waar ik hard mijn best voor doe en ook wel wat werk en tijd kost. Daarnaast werk ik twee keer in de week (zo'n 9uur volgens mij) waardoor ik toch wel moe ben, vooral op zaterdag. Dan hebben we ook nog het feit dat ik nog behoorlijk wat andere hobby's heb waar ik graag mee bezig ben (schrijven, video's editten en series kijken). En -verwacht het of niet- ik heb ook nog een sociaal leven. Yes, lekker druk.

In elk geval, ik baal er wel erg van dat ik nu al tijden geen fatsoenlijke blogpost meer online heb gezet. Het is toch zo doordat ik weinig tijd heb en bloggen veel tijd nodig heeft. Zie het zo, als ik foto's wil maken is het licht vaak al te slecht om nog fatsoenlijke foto's te maken. En als ik dan eindelijk tijd heb dan slaap ik, kijk ik naar een serie of doe ik weer wat anders. Op het moment is het bloggen niet mijn hoogste prioriteit en daar baal ik aan de ene kant wel van.

Ik hoop heel oprecht dat ik er binnenkort de tijd weer voor vind, en de motivatie, zodat ik weer verder kan gaan met het bloggen! We zullen zien.. X.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top