outfit of the day • thirty-four


Ik moet bekennen dat ik de nieuwe collectie van de Primark behoorlijk leuk vond, jammer genoeg heb ik niet genoeg spullen gehaald voor een hele shoplog maar ik heb wel een leuke outfit of the day kunnen maken met een paar items!




Als eerst oh my god wat is deze trui statisch, ik moet hem maar snel een keer in de was gooien en hopen dat dat werkt. In elk geval, het maakt de trui niet minder leuk. Ik vind geel sowieso altijd wel een leuke kleur om te dragen en deze lichtgele trui trok dan ook al snel mijn aandacht in de Primark. Ik moet zeggen dat ik hem echt heel leuk vind en dat komt ook deels omdat hij zo zacht is, love it.

& dan mijn schoenen, oh man I love theeeeem! Hoewel niet iedereen in mijn gezin een even grote fan is van mijn schoenen (hoe dan??) vind ik ze echt geweldig. Ik ben oprecht blij met mijn schoenen voor maar 7, 50 bij de Primark. lOVE IT.

Ik moet zeggen dat de Primark me echt niet tegenviel, laatste tijd had ik telkens zoiets van meh als ik de Primark binnenliep. Maar de nieuwe collectie vind ik dus wel heel erg leuk! Als je nog nieuwe kleding zoekt raad ik je zeker aan om toch nog even naar de Primark te gaan.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top