personal update


Damn, het heeft even geduurd maar hier ben ik weer. Ik heb ervoor gekozen om een personal update te schrijven en jullie even 'bij te praten'.

Man oh man wat ben ik kapot moe de laatste tijd. Sinds de proefwerkweek ben ik kapot en het is nog niet veel beter geworden. Afgelopen woensdag ben ik een dagje ziek thuis gebleven en ondertussen ben ik nog steeds niet heel erg fit. Maar ja, ik leef nog gewoon. 

Kijk ik wil eigenlijk zat redenen gaan geven met waarom ik zo weinig blog (school de schuld geven werkt meestal wel) maar ik weet het zelf niet zo goed. Ik ben gewoon moe en mijn motivatie is ver weg. Daarom blog ik wat minder de laatste tijd. Ik wil mezelf niet dwingen om te bloggen en ga dit dan ook niet doen, er komt dan toch alleen maar troep online en dat wil ik al helemaal niet. Het is dus nog een beetje de vraag met wanneer er telkens een nieuwe blogpost online komt. So yeah, dat was het gezeik.


Mijn toetsweek is ondertussen voorbij en tot nu toe is alles positief uitgepakt. Ik wacht nog op mijn Nederlandse cijfer en voor de rest heb ik allemaal voldoendes, yes. Dit soort dingen maken me toch altijd wel blij omdat ik er erg mijn best op heb gedaan qua leren (ik had alleen wel iets eerder kunnen beginnen) en omdat ik tijdens de toetsweek ook gewoon gewerkt heb. Dus ja, ik ben best wel tevreden. 

Ik ben trouwens van plan om misschien nog over mijn Macbook Air te schrijven, over hoe de overstap was en een eerlijke recensie. Misschien dat het mensen kan helpen wanneer er sprake van twijfels als je wel of niet een Macbook wilt halen. Ik ben in elk geval nog steeds heel erg blij met mijn aankoop, hihi.

Op het moment bedacht ik me dat ik ook aan het wachten ben op wat spullen van Aliexpress. Ik heb een highlighter, liquid lipstick en een kwast besteld en ik ben heel benieuwd naar hoe het bevalt. Als ik het ooit binnen krijg dan blog ik er misschien nog wel over.


Liefs,













CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top