Spotify Update

Yeah, het is toetsweek en ik blog al zo weinig dat ik me haast verplicht voelde om toch iets online te zetten.. Gelukkig heb ik wel ontzettend veel nieuwe muziek toegevoegd!


First of all, man wat ben ik weer heerlijk druk (met niks doen). Ik probeer zoveel mogelijk te leren, hoewel dat niet altijd even geweldig gaat, ik werk (wat meer tijd kost dan verwacht) en ik ben ook heel druk met niks doen. Op sommige momenten vind ik mezelf terug terwijl ik op de grond lig en naar domme video's kijk, ja best wel fucked up. Ik ben toe aan (zomer)vakantie guys!

Oké nu about the music, de laatste tijd heb ik soms momenten dat ik in één keer heel veel nieuwe muziek toevoeg en soms heb ik een week waarin ik niks nieuws toevoeg. Op het moment vind ik het lied Zombie van The Cranberries erg mooi (hoezo oud?) en moet ik bekennen dat ik net zoals bijna iedereen de twee nieuwe songs van Ed Sheeran ook echt awesome vind. Voor de rest blijf ik een beetje in mijn Blackbear, Macklemore en vreemde artiesten waarvan ik de naam niet weet vibe. Mijn muzieklijst bestaat echt uit artiesten waarvan ik geen idee heb wie het nou eigenlijk zijn, so yeah het interesseert me eigenlijk maar weinig. Hihi.

En dan mijn blog, het loopt de laatste tijd niet meer zo easy als eerder. Ik ben bang dat ik het gewoon echt druk heb en mijn inspiratie en motivatie op het moment nog niet echt te vinden zijn. Ik hoop oprecht dat het na de toetsweek weer wat beter wordt, dan heb ik ook weer meer tijd.

Voor de rest gaat alles eigenlijk wel prima, op het moment ben ik dus voornamelijk aan het leren en ondertussen wordt mijn verslaving aan mijn Macbook met de dag erger. Serieus, dit is nu al de beste aankoop die ik in 2017 heb gedaan en waarschijnlijk blijft het dat ook. Ik ben er gewoon zo blij mee, like it's my baby hihi.

Liefs,

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Haha, wat schrijf je leuk! Succes met je toetsweek!! Volgens mij is dit echt dé periode voor toetsen, ik zit namelijk ook al in mijn tentamen weken (hoe bedoel je, leerontwijkend gedrag?!). Ik heb ook wel eens last van een blogdipje, om het zo maar even te noemen. Soms zit ik bordevol inspiratie, en soms heb ik werkelijk geen idee waar ik over moet bloggen. Je komt er vast na de tentamens weer boven op! Trouwens, ik vind Shape of You inderdaad ook echt een heeeerlijk nummer! X

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top