a few outfits


De laatste tijd heb ik nogal wat outfit foto's laten maken door mijn zusje echter keek ik te vaak te vreemd en was het telkens niet qua aantal foto's. So, ik had het geniale plan om de beste foto's maar te gebruiken en alles samen te voegen!


O U T F I T     O N E   

Draag ik deze trui te vaak? Waarschijnlijk wel. Is het gat in mijn broek te groot? Nog net niet. Eigenlijk is dit gewoon een hele comfortabele outfit die ik heel erg vaak draag. Dit was eerst kinda mijn zondagoutfit, zo'n standaard outfit. Nu denk ik yolo (omg hoe oud, haha) en draag ik het ook naar school.

••••••••••••••••••••••••••• 
TRUI: Bershka
BROEK: Bershka
SOKKEN: Nike
SCHOENEN: Nike Rosh Run
 •••••••••••••••••••••••

 O U T F I T    T W O

Ik weet niet precies als ik dit jasje nou wel of niet heel leuk vind, ik draag hem ook amper maar ja. De dag dat ik deze outfit droeg was het me nog te koud om het zonder een jasje of vest te doen. Echt, waar blijft de lente?????

•••••••••••••••••••••
SHIRT: Zara
JASJE: Primark
BROEK: Bershka
SOKKEN: Nike
SCHOENEN: Vans
••••••••••••••••••••••••••••••••••


O U T F I T   T H R E E
 Eigenlijk draag ik hierbij dezelfde sokken en vans als bij de outfit van hierboven maar die staan niet op de foto, maar dan is het wel gezegd. Daarnaast had ik er eerst een andere broek bij aan maar ja. Wanneer het niet ijskoud heb ik eigenlijk wel graag een t-shirt aan omdat ik dat eigenlijk mooier vind. 

•••••••••••••••••••••••
SHIRT: Zara
BROEK: H&M
SOKKEN: Nike
SCHOENEN: Vans
••••••••••••••••••••••••••••••••••

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top