outfit of the day • thirty-five


Oh my god, de laatste tijd is de visnet panty steeds meer terug gekomen in mijn Instagram en We heart It feed en telkens had ik echt zoiets van oké dit moet ik proberen. Zo gezegd zo gedaan: ik heb een visnet panty gekocht.



Ik vind dit echt een hele leuke toevoeging aan een outfit! Een visnet panty voegt veel toe aan een simpele outfit. Zelf vind ik het erg leuk om in combinatie te dragen met een broek waarin een (groot) gat zit, een simpele trui en sneakers. Maar ook met een crop top vind ik het een hele gave toevoeging!
 Op het moment heb ik nog niet heel erg veel verschillende outfits waarbij ik de visnet panty draag aangezien ik niet echt veel broeken heb waarbij het leuk is, maar ja. Ik probeer verschillende dingen uit, jammer genoeg heb ik niet van alles een goede foto.

Ondertussen valt het mij (en een vriendin van me) op dat ik steeds minder zwart draag. Ik droeg vorig jaar ontzettend veel donkere kleuren terwijl ik nu juist meer kleuren draag. Vooral gekleurde truien. Ik moet bekennen dat ik het wel erg leuk vind om te zien hoe mijn kledingstijl veranderd door de jaren heen en hoe ik steeds meer mijn eigen stijl ontwikkel. Hetzelfde geld voor mijn muzieksmaak.

Ik heb trouwens geen idee als ik binnenkort weer ontzettend veel blog.. Deze week ben ik wel vroeg vrij van school dus heb ik weer wat meer tijd, maar we zullen zien. X




CONVERSATION

1 reacties:

  1. Het is inderdaad echt een trend-dingetje op het moment. Super leuk! Het past heel leuk bij deze outfit. Weet alleen niet of ik het zelf zou dragen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top