Revolution ULTRA PROFESSIONAL BLUSH PALETTE GOLDEN SUGAR • Review


Nadat ik door mijn zusje getagd werd in een instapost over dit palet, kon ik hem niet meer vergeten. Maar de vraag is, is het het geld waard?

 

Om het simpel te beginnen, de layout en verpakking. Het valt me nu pas op, rond tien uur s' avonds wanneer ik me bedacht dat het tijd werd om een blogpost te gaan schrijven, dat ik geen fatsoenlijke foto heb van het palette zelf. Wel van de verpakking, yeah! De verpakking is heel clean, het is rustig en duidelijk. Op de achterkant zijn de kleuren duidelijk aangegeven, wat ik heel handig vind! Het palette zelf is ook heel simpel, het is zwart en met gouden letters staat de naam erop (kinda easy). Wel een handige en fijne toevoeging is de grote spiegel die aan de binnenkant van het palette zit!




Toen ik het palette bekeek in de winkel viel de highlighter me direct op, ik kon het niet laten om hem direct te swatchen in de winkel en er achter te komen dat die fucking gepigmenteerd was! Ook de andere kleuren vielen me absoluut niet tegen qua pigmentatie, allemaal zijn ze goed gepigmenteerd waardoor je niet duizend keer met een kwast door het product moet gaan. 

Iets wat ik persoonlijk heel positief vind aan de blushes is hoe ze niet te gepigmenteerd zijn, hiermee bedoel ik het feit dat je wel product krijgt op je kwast maar dat je niet direct een knalroze wang hebt wanneer je het aanbrengt. De blushes komen op een hele mooie, natuurlijke manier op je gezicht terecht. Wel blijft de kleur lichtjes duidelijk waardoor het ook weer niet onzichtbaar is, i like it!
Daarnaast is het ook geweldig hoeveel variatie er in de verschillende kleuren blushes zit: een warme kleur, een koudere kleur, een echt roze kleur en een gold rose kleur.

Voor de bronzer geldt zo ongeveer hetzelfde, hij wekt een hele naturel indruk op en laat je niet met bruine/oranje strepen over straat lopen (tenzij je duizend kilo op doet). Het is een warme kleur vind ik zelf. Ik gebruik zelf alle twee de bronzers in combinatie (ook met nog een contour eronder) en het werkt erg fijn!

De highlighter, de grote reden waardoor ik dit palette kocht, is heel wit. Althans, dat lijkt hij! Op mijn gezicht valt het heel erg mee hoe wit hij is. De highlighter zorgt voor een mooie glow waarvoor je niet veel product nodig bent, het liefste gebruik ik hem in combinatie met mijn Sleek palette om net wat meer glow te hebben (en omdat ik een serieuze verslaving aan highlighter heb..)





Bij het aanbrengen van de make up is er bij elk soort (blush, bronzer en highlighter) duidelijk te merken dat de pigmentatie erg goed is. Allemaal zijn ze erg dekkend en hiervoor zorgen ze ervoor dat je niet heel veel nodig bent om verschil te laten blijken met je make up loze face.

De highlighter en bronzer blijven allebei de hele dag goed zitten, natuurlijk zit het niet meer zo goed als aan het begin van de dag maar je blijft ze gewoon zien. De blush vervaagt iets sneller maar dan kan er ook aan liggen dat ik minder blush draag dan bronzer en highlighter.

Wel opvallend is dat (vooral) de highlighter heel erg poederig is, de bronzers en blushes hebben hier veel minder last van. Ik moet bekennen dat ik me hier niet aan irriteer, maar ja.

Ik ben in elk geval heel erg blij met mijn aankoop! Het palette is door mijzelf bij de Etos gekocht voor ongeveer 12 euro. X


CONVERSATION

1 reacties:

  1. Wat een mooie palette! Het poederige is inderdaad vervelend, maar voor die prijs alsnog een mooie aankoop waar je veel plezier zal aan hebben X

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top