MIJN KLEDINGSTIJL

Als ik kan zeggen dat ik echt ben veranderd in één bepaald onderwerp dan is het zeker mijn manier van hoe ik me kleed. Er is geen twijfel over mogelijk dat ik ergens anders zo erg in ben veranderd afgelopen tijd.


Waarom ik ineens altijd hoge, witte sokken draag is zelfs voor mezelf nog een vraag maar blijkbaar vind ik het leuk. Waarom ik letterlijk elke trui in mijn broek prop snap ik ook niet altijd even goed maar hé ik blijf het doen. Waarom ik mijn broekspijpen elke dag opstroop (zelfs in de fucking winter) is me ook een goede vraag, maar ja de kou stopt me blijkbaar niet. Ik ben altijd al van mening geweest dat ik een redelijk eigen kledingstijl heb maar ik moet zeggen dat het de laatste maand(en) nog veel meer mijn eigen kledingstijl is geworden. 

(fun fact: mijn panty moest iets hoger worden opgetrokken,
thank god was dat op school wel zo xx)

 Ik moet bekennen dat ik het oprecht leuk vind dat ik een steeds meer eigen kledingstijl krijg en deze zelf ontwikkel. Dit komt deels doordat ik geen 'basic bitch' wil zijn en wil dragen wat de rest van de meiden van mijn leeftijd dragen. Ik probeer dan ook alleen te dragen wat ik leuk vind en waar ik me comfortabel in voel. Al moet ik bekennen dat de eerste keer met van die hoge sokken naar school gaan best creepy is, ik dacht straks kijkt iedereen me vreemd aan. Conclusie niemand keek me vreemd aan en het boeit me nu allemaal niks meer.


 Maar nu ben ik heel leuk aan het vertellen dat ik echt een eigen kledingstijl ontwikkel (wat ook wel zo is) maar ofcourse laat ik me wel inspireren door verschillende stylen. Op het moment vind ik het altijd leuk om tussen de trends te kijken, niet zo zeer omdat ik hier wat mee ga doen maar meer om even te kijken als er iets is wat ik leuk vind (zoals de visnetpanty trend). Verder kijk ik soms ineens behoorlijk wat lookbook video's die geïnspireerd zijn van de jaren '90 en wat ik daarin zie is voor mij een nieuwe inspiratie.


Ik combineer telkens mijn favoriete, comfortabele kledingstukken met elkaar en vanuit dat moment maak ik een outfit. Sinds ik sokken ineens geweldig vind (still no idea why) voeg ik die eigenlijk altijd wel toe. 

Als iemand me vraagt hoe ik mijn stijl zou omschrijven (niet dat dat me ooit gevraagd wordt maar laten we dat feit even weglaten) zou ik het antwoord zelf niet eens weten. Ik combineer allerlei verschillende dingen van verschillende stijlen, i guess. Sommigen vinden het redelijk hipsterachtig wat ik allemaal draag, geen idee als ik het hier echt mee eens ben.. Persoonlijk vind ik dat er in mijn kledingstijl kleine kenmerken van de jaren '90 stijl te zien zijn: de sokken en telkens high waisted jeans waarin een t-shirt/trui zit) en verder gewoon de dingen die ik mooi vind. Ik let niet op trends terwijl ik kleding koop, ook niet op het feit als het wel populair is en veel gedragen wordt. Ik let op mijn mening: als ik kleding mooi vind (en het niet te duur is want ik ben skeer) dan koop ik het.


Liefs,



•••••••••••••••••••••••••••••••••
 Outfit 1:
Adidas T-Shirt
H&M high waisted broek
Adidas socks
Vans schoenen

Outfit 2:
Adidas T-Shirt
H&M skirt
Onbekende winkel panty
Adidas socks
Vans schoenen

Outfit 3:
Adidas sweater
H&M high waisted jeans
Nike socks
Vans schoenen

Outfit 4:
Zara T-Shirt
Primark jasje
Bershka high waisted jeans
Nike socks
Vans schoenen

Outfit 5:
H&M sweater
Bershka high waisted jeans
Action visnetpanty
Converse All Star schoenen
•••••••••••••••••••••••••••••••••















CONVERSATION

1 reacties:

  1. Fijn dat je je eigen stijl aan het ontdekken bent! :) En zolang je gewoon draagt waar je zelf blij van wordt, is alles prima toch!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top