outfit of the day • thirty-seven

Ik heb zoveel liefde voor mijn nieuwe trui dat ik er gewoon direct een outfit mee moest maken en met jullie moest delen, hihi.





Hi!

Afgelopen woensdag heb ik deze trui van Adidas besteld en vandaag (zaterdag) was die finally binnen. Oh my god wat ben ik er blij mee! Het is gewoon een basic outfit geworden met een simpele high waisted jeans en mijn Vans en Nike sokken. Waar ik ook verslaafd aan ben, ja ik draag deze sokken de hele tijd (gelukkig heb ik meer paren hihi).

Ik vind het oprecht leuk om te zien hoe ik de laatste tijd steeds meer mijn eigen kledingstijl ontwikkel en hoe dat (voor mij) ook op mijn blog te zien is. Hopelijk blijft dit zo :)



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top