outfit of the day • thirty-eight


Hey, mijn blog is zo afwisselend de laatste tijd niet waar? Oké prank. Dus ja, hier is nog een outfit of the day.




Even om nog wat persoonlijke shit te lullen, alles is vreselijk vermoeiend op het moment. Ik zit in mijn toetsweek en ondertussen ben ik nogal moe. Dus ja, leuke tijden dit!!!! 
Maar nu mijn oprechte excuses voor de -totaal- niet afwisselende content de laatste tijd zoals het eerder wel was en voor hoe weinig ik eigen nog blog. Het is even zo doordat ik het druk heb en hopelijk heb ik er binnenkort meer tijd en zin in. We'll see :)

Liefs,

---------------------------
Shirt: H&M
Leather jacket: Only
Pants: H&M
Socks: Adidas
Shoes: Vans
Glasses: Adidas
--------------------------------------------------

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top