Outfit Of The Day & Personal Update

Another one.. Maar wel met een nieuwe outfit ;) Aangezien ik niet zoveel te vertellen heb maar eigenlijk wel weer eens een personal update wilde doen heb ik besloten om het maar eens te combineren.

                 --------------------------------------------------------------------------------------------------
D E T A I L S :
S h i r t : H & M
J a c k e t : O n l y
P a n t s : H & M
S h o e s : V a n s
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de toetsweek net achter de rug en tot nu toe zijn de resultaten nog positief (waarschijnlijk veranderd dit binnenkort nog) dus ja ik heb eindelijk rust. School is best vermoeiend. De laatste twee weken was ik dan ook veel bezig met school en eigenlijk doe ik voor de rest maar weinig met mijn leven. En nu de toetsweek voorbij is doe ik al helemaal geen ene flikker meer, life is good. Mijn leven bestaat letterlijk uit naar school gaan, thuis komen, heel af en toe huiswerk maken, werken, slapen, eten en achter mijn laptop zitten. Het kan erger, niet waar?

Voor mijn gevoel wordt mijn blog de laatste tijd een beetje oppervlakkig doordat ik erg veel foto's post en de lange teksten van eerder steeds meer verdwijnen. Dit komt er deels door dat ik eigenlijk niet zoveel interessants te melden heb. Sterker nog, ik heb zolang geen fatsoenlijke personal update geschreven dat ik aan het kijken ben hoe ik dit eerder altijd deed. Volgens mij komt het neer op een beetje dom lullen. Best lastig dit.

Morgen kan ik in elk geval weer heerlijk naar school voor een uur gym, twee tussenuren, een uur ckv (een soort handvaardigheid) en maatschappijleer. Ja, heel leuk!! Gelukkig komt het weekend er aan en heb ik in de planning staan om zaterdagavond uit te gaan, hier heb ik ook echt veel zin in! Ik ben door de toetsweek een tijdje niet uit geweest en daarvoor ook niet doordat ik telkens moe was. Nu ga ik wel en ik heb er dus ook echt zin in.

En nu over de outfit zelf.. Ik liep vandaag in de H&M met mijn vriendin en daar liep ik tegen deze broek en tegen dit shirtje aan. Hoewel ik bij beide twijfelden om het te gaan passen of niet (want ik wist niet als het wel helemaal mijn ding was) heb ik het toch gepast. Hier heb ik dan ook echt geen spijt van, haha. De broek die ik hier draag lijkt misschien een beetje op een trainingsbroek maar op het moment heb ik daar eigenlijk schijt aan want hij zit echt heel comfortabel.

Liefs,






CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top