personal update


Hé, eens wat anders dan telkens een fashion gerelateerde blogpost! Niet dat dit erg origineel is maar het leek me toch wel leuk om weer eens een personal update te plaatsen. Gewoon de basic shit, een blogpost waarin ik kan zeuren over hoe moe ik ben en bla bla bla. In elk geval, dat gaan we doen dus!

First of all, ik heb gisteren mijn hele blog layout omgegooid. Het is weer helemaal vernieuwd yay. Stiekem lijkt het wel heel erg op wat ik telkens een beetje heb maar het is toch weer iets anders. Ik heb er direct voor gekozen om ook een nieuwe banner te maken en de stijl van het foto's bewerken nu ook iets te gaan aanpassen. Ik weet nog niet hoe alles precies gaat uitpakken, maar we zullen zien.


Vanochtend kwam ik er ook achter dat mijn vakantie volgende week begint terwijl ik eerder dacht dat ik nog twee weken naar school moest. School maakt me met de dag vermoeider en ik kan niet wachten totdat het dan ook vakantie is. Twee weken vakantie klinkt namelijk wel goed. Daarnaast heb ik een ook nog zat dingen die ik wil doen in de vakantie so i can't wait! Nog vier dagen dus, yes.

De laatste dagen ben ik echt heel moe. Ofcourse komt dit grotendeels door mezelf (en door school!). Ik was afgelopen vrijdag (Goede Vrijdag) vrij van school en ben donderdagavond dan ook uit geweest. Echter ben ik die volgende ochtend veel te vroeg opgestaan om naar Enschede te gaan, moest ik zaterdag twee uur eerder dan normaal beginnen met werken en heb ik ondertussen ook nog telkens serie zitten kijken. Top combinatie! 


Ik begin een serieuze verslaving te krijgen aan kleding, nog erger dan ooit. Op het moment wacht ik op het moment dat mijn Adidas trui binnen komt en een paar Converse All Stars. Ik ben altijd vreselijk ongeduldig en zit dan ook de hele dag te kijken op de track en trace zodat ik precies weet waar mijn bestellingen zijn. Hoezo wanhopig?

Afgelopen vrijdag was ik dus in Enschede om te shoppen en man het is me nog nooit zo tegengevallen om eerlijk te zijn. De nieuwe collectie van de Primark en Zara vielen me beiden heel erg tegen terwijl ik normaal gesproken echt heel veel liefde heb voor (vooral) de Zara. Uiteindelijk ben ik thuis gekomen met een shirtje van de Primark, een lipkit van de Primark en een t-shirt van The North Face die ze bij de JD hadden. Normaal gesproken heb ik op zijn minst het dubbele. Maar ja, van het geld wat ik heb bespaard heb ik een trui gekocht dus dat is altijd leuk.

En dan was dit het alweer! Liefs,




CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top