outfit of the day

I'm alive. Oké ik heb echt te lang niks meer met mijn blog gedaan en ik heb geen idee waarom, daar kom ik ooit wel weer achter.. Maar voor vandaag ben ik back, geen idee hoelang het gaat duren, en heb ik een nieuwe outfit of the day!




 -------------------------------------
O U T F I T     D E T A I L S

Shirt: Pull & Bear
Broek: H&M
Sokken: Primark
Schoenen: Converse
 -------------------------------------


Ha. Ik ben echt lang weggeweest. Geen idee waarom en hoe maar i'm back. De laatste tijd was ik nogal druk en meer dan de helft van de tijd was ik een soort van vergeten dat ik een blog heb. Geen idee hoe eigenlijk. Ik heb trouwens ook geen idee hoe ik het nu ga aanpakken, maar dat zien we vanzelf wel i guess.

xx







CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top