ROSEGAL WISHLIST: criss cross tank top & more


Een criss cross tank top, een blue lace dress en sweaters. Enkele weken terug leerde ik Rosegal kennen: een cheap webshop met geweldige kleding! Vandaag show ik jullie mijn wishlist van Rosegal.


First of all, dit is een gesponsorde blogpost! 






Een criss cross tank top en een roze sweater. Love. Ik wist voorheen niet dat dit soort tank tops de naam criss cross tank top hadden (of alleen Rosegal doet dat?) maar ik vind het wel funny om eerlijk te zijn. Het heeft wat detail waardoor het niet zo basic en saai is. Het roze sweater hiernaast vind ik echt so nice, vooral het kleurtje. Ik ben echt een sweater persoon en daarom dus echt love voor deze sweater.




Dan een leren rokje wat ik altijd nog wel wil hebben eigenlijk. Het is een basic item maar sinds ik toch een grote liefde heb voor rokjes is het altijd welkom in mijn kledingkast. Verder deze blue lace dress, ik draag niet heel veel jurken maar deze is wel echt cute.




Okay, toen ik deze trui zag wist ik zeker dat Rosegal echt een leuke webshop is. Ik hou van Harry Potter en vind deze trui dus echt awesome.

En tja, ik ben dus echt een trui/sweater persoon. No prank, ik loop er ook gewoon in de zomer mee want fuck het weer. Deze sweater is lekker basic en lijkt me ideaal voor een chill outfit.






Ik kwam er dus later ook achter dat Rosegal echt zo'n typical webshop is die zoveel heeft dat je er uren lang op kunt kijken en nieuwe dingen blijft zien.. Waaronder make up. Ik wil eigenlijk nog heel graag een concealer pallet wat ik eventueel ook voor contour kan gebruiken, deze lijkt me daar ideaal voor!









Iets wat ik nog best graag wil proberen is een siliconen beauty blender, maar omdat ik geen idee heb als ik het wel fijn vind heb ik er nooit één gekocht. Deze zal ik wel willen proberen aangezien hij maar 1 euro is! Kom maar door.








Dan was dit mijn wishlist voor Rosegal! Wil je zelf nou shoppen bij Rosegal dan heb ik hieronder nog een kortingscode staan die bovenop alle korting komt. XX
You want some new clothes, why not taking a look over here?
Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Time for a new outfit!





CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top